Gsxr 1000 turbo *streetfighter*

Ik heb inderdaad ook al naar het MT-03 koplampje gekeken,maar dit past mij niet.
Voor de vorm wil ik graag een beetje meer massa voor de voorvork,dit om het geheel wat beter in balans te houden......
ik wil ook de standaard tellerpartij blijven gebruiken,evenals de turbodrukmeter,lambdameter en uitlaatgastemp.meter...kortom veel om weg te werken..met een wat groter kuipje gaat dat wat beter..

Update;Vandaag en gisteren de "one-off" kabelboom afgemaakt,helemaal ingetaped en gepositioneerd...

Morgen de vaccuumleidingen opnieuw leggen en aansluiten....
 
als je dan toch de kuip erop laat , haal dan dat lelijke-iedereen-heefd-het-superbikestuur eraf :+

linksom of rechtsom VET project!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb inderdaad ook al naar het MT-03 koplampje gekeken,maar dit past mij niet.
Voor de vorm wil ik graag een beetje meer massa voor de voorvork,dit om het geheel wat beter in balans te houden......
ik wil ook de standaard tellerpartij blijven gebruiken,evenals de turbodrukmeter,lambdameter en uitlaatgastemp.meter...kortom veel om weg te werken..met een wat groter kuipje gaat dat wat beter..

Update;Vandaag en gisteren de "one-off" kabelboom afgemaakt,helemaal ingetaped en gepositioneerd...

Morgen de vaccuumleidingen opnieuw leggen en aansluiten....

Jij heb idd wat meer spul dat je kwijt moet, ik heb alleen mn kleine teller.
Zou ik meerdere metertjes hebben had ik dit kuipje niet genomen, t moet wel redelijk symetrisch blijven vind ik.
 
Ik heb nog een mooi NCR Nera stuurkuipje.
Je moet die dan alleen wel zelf passend maken maar daar zal jij geen problemen mee hebben. Dan kan je meteen zorgen dat de tellers erachter passen. Maten zijn 35 cm hoog en 23 cm breed. Als je interesse hebt moet je maar even een mailtje sturen naar: rubin(lagestreepje)25(at)hotmail(punt)com
full
 
Laatst bewerkt:
Op bovenstaand plaatje kun je ook goed de oliekoeler bypass zien......omdat er geen ruimte meer was voor de koeler moest dit zo opgelost worden..gewoon afdoppen was funest voor de motor.....

Komt er een warmte wisselaar voor in de plaats? :)
 
Nee blijft zo............hayabusa en gsxr 1000 hebben voor normaal straatverkeer (ook al zit er een turbo op) geen oliekoeling nodig,alleen de waterkoeling volstaat...
 
Ik heb nog een mooi NCR Nera stuurkuipje.
Je moet die dan alleen wel zelf passend maken maar daar zal jij geen problemen mee hebben. Dan kan je meteen zorgen dat de tellers erachter passen. Maten zijn 35 cm hoog en 23 cm breed. Als je interesse hebt moet je maar even een mailtje sturen naar: rubin(lagestreepje)25(at)hotmail(punt)com
[afbeelding]
Deze zijn ook bij mij te koop ;), zoveel als je maar wilt!
 
Nie echt een update,maar ik heb even een plaatje geschoten.Af en toe ben ik wat kleine dingetjes aan het doen,ik moet natuurlijk wel de hele winter wat te doen hebben....

full
 
Ik heb het heel druk,dat weet je toch....

Ik heb voor weinig *O* een gsxr 1000 blok in onderdelen gekocht,moest alleen die scheur in het carter ff gelast hebben :X

full
 
Dit blok wordt een projectje,we gaan er een bigbang blok van maken.....en voor je begint over ontploffende gsxr blokken; big bang houdt in dat je meerdere cilinders tegelijk ontsteekt..

...in mijn geval wordt het een echte bigbang,dus 1 en 4 tegelijk,en 2 en 3 ook...

het is ook mogelijk om 1 en 4 tegelijk te doen,en 2 en 3 iets na elkaar......maar dat is niet stoer genoeg....*D

Voor het starten komt er een 24 Volt systeem op,en de nokkenasketting wordt om de paar duizend km preventief vervangen......

de nokkenassen worden doorgeslepen,180 graden gedraaid,en weer aan elkaar gelast....

Geluidje..... 8-)


full
 
Laatst bewerkt:
En verder ben ik momenteel bezig om mijn krukassensor aan te passen.....in plaats van de zelfgemaakte 12-3 schijf ga ik nu de 24-2 proberen,dit zou het mogelijk moeten maken om zuiverder af te stellen...

full
 
Laatst bewerkt:
dat van die big bang ff na zitten googelen je weet we lwat je op je nek haalt
maar het lijkt me wel mega om er een keer op te rijden
wat doe pk en koppel tegen over het normale gebruik van je blok ?

blijf deze ff volgen ben benieuwed!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan