gsxr 1100 in onderdelen

Deze?...................... ;(

full
 
Laatst bewerkt:
ja die bedoel ik henk....voorlopig ga ik nog niet met de busa racen ...maar heb wel wat ruimte nodig ...vanddar dat ik hem sloop
 
linker kontkuipdeel heb ik zeker belangstelling bij, heb er een gevonden die alleen maar als hele kont weg gaat terwijl ik dat ene deel nodig heb, verkoop je deze ook los? en waar af te halen eventueel?

Gr Eli.
 
oh sorry ik ben weer te snel, ik dacht dat het om die op het plaatje ging en heb al wat biertjes op :P mocht het dezelfde kleur zijn graag ;)
 
ja die bedoel ik henk....voorlopig ga ik nog niet met de busa racen ...maar heb wel wat ruimte nodig ...vanddar dat ik hem sloop


de kapjes voor het luchtfilter ??

wat vraag je daarvoor ???

@ Eli , is qua kleur meen ik hetzelgde als op de foto .
 
moet je er niet van maken : te koop gsxr in 5 stukken? ;)

Wat vraag je voor het kuipwerk en in welke staat is het? Ik moet op den duur nog een onderkuip hebben ook, en ik kan die ergens vinden dus misschien wel geinteresseerd. Ik heb overal wat krasjes en butsen en schuifplekjes. Nieuw kuipwerk zou best kunnen, maar dan wel alleen het plastic toch? Niet dat ik de lampen ook erbij moet nemen omdat die erin zitten :P

Ben ook nog op zoek naar een stuurdemper upgrade, mocht je dat toevallig hebben liggen (zal wel niet) dan hoor ik het ook graag :Y

Gr.
 
Laatst bewerkt:
moet je er niet van maken : te koop gsxr in 5 stukken? ;)

Wat vraag je voor het kuipwerk en in welke staat is het? Ik moet op den duur nog een onderkuip hebben ook, en ik kan die ergens vinden dus misschien wel geinteresseerd. Ik heb overal wat krasjes en butsen en schuifplekjes. Nieuw kuipwerk zou best kunnen, maar dan wel alleen het plastic toch? Niet dat ik de lampen ook erbij moet nemen omdat die erin zitten :P

Ben ook nog op zoek naar een stuurdemper upgrade, mocht je dat toevallig hebben liggen (zal wel niet) dan hoor ik het ook graag :Y

Gr.

staat geloof ik ook op MP met z'n tel.nummer

ik heb de fiets gezien in de kamer [ NIEUWSTAAT ]

Fiets is als collectors item weggezet .
 
staat geloof ik ook op MP met z'n tel.nummer

ik heb de fiets gezien in de kamer [ NIEUWSTAAT ]

Fiets is als collectors item weggezet .


IS HET DIE!!

die ken ik, maar staat er niet meer op, ik vroeg toendertijd nog naar het kuipwerk, toen ging ie nog niet in onderdelen weg. Nou browski als jij het bent en ik heb het goed, dan wil ik je kuipwerk en je WP stuurdemper alsnog wel overnemen :P
 
hehe ik ben nooit zo handig dat ik eerst op profielen ga kijken naar emails, maar indd is dat ding in een SUPER staat *D

heb net alleen wel gehoord dat de kuipset nog niet weg gaat helaas -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan