GSXR 1100 olie koeler bj 90 dus met usd vork

Status
Niet open voor verdere reacties.

bikemaster

MF veteraan
4 aug 2004
2.033
101
Buitenpost
Ik verkoop nu toch maar mijn gsxr 1127 cc oliekoeler ik wou hem er eerst bij houden, maar ik wil toch geen 2 motoren in de schuur hebben, dus daarom gaat deze weg.

motor heeft 2 weken geleden zo goed als nieuwe scherpere nokkenassen gekregen ook zijn alle slepers er nieuw in gekomen, natuurlijk zijn toen ook alle kleppen opnieuw gesteld.

Omdat alles toch los moest heb ik ook de distributie ketting laten nakijken, deze moet al eens zijn vervangen want die is als nieuw, ook de spander staat nog aan het begin.

De motor loopt als een speer, maar hij loopt ook heel erg mooi geen gerammel, of bij geluidjes, nee gewoon 100%

De gsx is van bj 1990, achterband is nieuw (1500 km) voorband is gewoon goed, ketting en tandwielen, zijn redelijk, ik kan wel zeggen heel goed maar dan zou ik uit mijn nek kletsen.

Dit seizoen kan je er nog mee doen maar volgend jaar zullen er wel nieuwen op moeten, maar goed, wat moet dat moet.

Het kuipwerk is wel redelijk , er zit een scheurtje bij de spiegel, en er zit een schaaf plekje op, dat is op de foto wel te zien maar dat is niet hinderlijk, en het valt ook niet op, al met al ziet hij er gewoon goed uit.

verder zit er een hele mooie lazer 4 in 1 uitlaat onder

dan de prijs voor 1600 euro kan ik hem zo wie zo kwijt, maar ik wil er toch wel wat meer voor hebben :)

Ja en dan de reden IK WIL EEN V-MAX WEER HEBBEN O-) O-) dat zal dan de derde worden -O- hoezo ik ben veranderlijk :X

full
 
kickje voor deze mooie oldskool *O*
Jammer dat ik geen plek heb anders had ik deze wel voor erbij willen hebben :9
 
heb zelf een gsxr 750 bj 89 maar wil eigenlijk wel een 1100 kunnen wel nog wat regelen of is dat niet interesant voor je.

groetjes
 
eigelijk wil ik geen 2 motoren hebben, daarom doe ik deze ook weg, maar als jij wil inruilen kan een goed bod mij misschien wel overhalen.


mail anders maar eens bikemaster@wanadoo.nl
 
Vandaag nog ff gereden 8-) het was hier zowaar droog :} ook mijn collega die een gsx 600 F rijdt heeft ff een stukje gereden.

Hij dacht in de eerste instantie dat ie wel bij kon blijven op de snelweg als hij zijn 600 een beetje op toeren zou houden, want ik deed het eerst rustig aan :P

Maar toen ik serieus begon op te trekken was die droom voor hem natuurlijk snel over :W :W
 
Gisteren heeft Franc ff op mijn gixxer gereden :} :} hij dacht in het begin dat ie wel mee kon komen met zijn 600 F _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Ach de Transalp staat niet in de weg.......

Tja Franc kan het wel schudden.......

full
 
Ik had vorig precies dezelfde motor, alleen witte spiegels.
met 16.000 km ook van 1990 kenteken afgegeven in 1991 maar goed.

Heb hem in de krant gezet en was zaterdag avonds direct verkocht voor € 2750,00
Op de mijne zat dan ook nergens een krasje of wat dan ook.

Kun je nagaan waar ze dan toch nog voor weg gaan, jij bent in elk geval niet te duur.

Mvg Ronnie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan