GSXR 1100 rvs uitlaatsysteem Devil 4-2-1

BeTon

Die hard MF'er
18 jul 2005
806
6
Den Haag
Heb een Yoshi systeem gevonden, dus nu te koop: Devil volledig RVS uitlaatsysteem 4-2-1

In prima staat. Volledig RVS dus ff oppoetsen en hij ziet er weer puik uit. Kleine schaafplek aan de onderkant van de linkpijp dus helemaal uit het zicht.

Open demper, komt echt een supergeluid uit!! Komt onder een oliegekoelde GSXR 1100 vandaan (86-92). Uitlaatbochten lopen mooi strak langs het blok.

Vraagprijs 200 EU

full
 
Laatst bewerkt:
Heb een Yoshi systeem gevonden, dus nu te koop: Devil volledig RVS uitlaatsysteem 4-2-1

In prima staat. Volledig RVS dus ff oppoetsen en hij ziet er weer puik uit. Kleine schaafplek aan de onderkant van de linkpijp dus helemaal uit het zicht.

Open demper, komt echt een supergeluid uit!! Komt onder een oliegekoelde GSXR 1100 vandaan (86-92). Uitlaatbochten lopen mooi strak langs het blok.

Vraagprijs 200 EU

[afbeelding]

Heb ik ook op mijn vorige 1100 '91 gehad.
Wat een sound, ik had ook de enige vorm van demper in het korte middenstuk nog weggeslepen. Dus enkel de demper dempte iets })
Echt een zwaar, diep geluid :9~ :}

Verkapt kapje ;)
 
Mooi stukkie pijp!

Zit er onder het blok een koppeling, net als bij de originele uitlaat?
Ik heb wel interesse maar ik heb net mijn motor weggebracht om een linkpijp te laten maken voor mijn bos-superbike demper, dus als die er ook onder kan is het wel wat voor me denk ik.


(waar heb je de Yoshi vandaan? ik ben niet echt op zoek, maar zoiets is altijd leuk :p )
 
Mooi stukkie pijp!

Zit er onder het blok een koppeling, net als bij de originele uitlaat?
Ik heb wel interesse maar ik heb net mijn motor weggebracht om een linkpijp te laten maken voor mijn bos-superbike demper, dus als die er ook onder kan is het wel wat voor me denk ik.


(waar heb je de Yoshi vandaan? ik ben niet echt op zoek, maar zoiets is altijd leuk :p )

De collectors van 4 naar 2 zijn gelast. De collector van 2 naar 1 is een losse koppeling, echter gelast aan de linkpijp (duidelijk tock :? ). Demper zelf kan ook nog los.

Yoshi systeem heb ik voor 75 EU (!) van eBay geplukt en zelf meegenomen uit de States *O*
 
De collectors van 4 naar 2 zijn gelast. De collector van 2 naar 1 is een losse koppeling, echter gelast aan de linkpijp (duidelijk tock :? ). Demper zelf kan ook nog los.

Yoshi systeem heb ik voor 75 EU (!) van eBay geplukt en zelf meegenomen uit de States *O*

Dan wordt het dus niks met de link-pijp die nu voor me gelast wordt...

Maar... 75 euro? voor een yoshi, tering, dat wil ik ook!
Heb je niet een fototje van je nieuwe yoshi-tje?


Tevens schop!
 
Dan wordt het dus niks met de link-pijp die nu voor me gelast wordt...

Maar... 75 euro? voor een yoshi, tering, dat wil ik ook!
Heb je niet een fototje van je nieuwe yoshi-tje?


Tevens schop!

Was helaas in redelijk slechte staat ;( Maar als ik de demper een beetje inkort en de bochten met hittebestendige lak spuit komt alles goed. (Kon de staat niet echt goed zien aangezien er heatwrap omheen zat)

full



 
ik ben een nuchtere groninger , vraag ??

waarom de rvs systeem verkopen en de ''matige'' yoshimura zelf houden ??????????


misschien een 'zachtere 'prijs

Henk
 
ik ben een nuchtere groninger , vraag ??

waarom de rvs systeem verkopen en de ''matige'' yoshimura zelf houden ??????????


misschien een 'zachtere 'prijs

Henk

Ten eerste zou de Yoshi beter moeten presteren, ten tweede vind ik de demper van de Devil niet zo mooi (met die 'voordemper' zeg maar). Zachtste prijs is 175 EU, ik lijd al genoeg verlies op m'n onderdelen verkoop.....
 
Ten eerste zou de Yoshi beter moeten presteren, ten tweede vind ik de demper van de Devil niet zo mooi (met die 'voordemper' zeg maar). Zachtste prijs is 175 EU, ik lijd al genoeg verlies op m'n onderdelen verkoop.....

welke fighterbouwer is er ''rijk '' van geworden , niet één .
het was maar een vraag .

ik zou zeggen ; het yoshimura systeem in de verkoop , en het devil systeem aanpassen .
tussen demper afzagen en wegflikkeren

gr. Henk
 
Het is niet "des-verkoop-topics" (of misschien juist wel) maar ik ben het eens met Henk.
Het ligt er maar aan wat je wil/ga doen.
'n 4-in-2-in-1 rijdt , over het algemeen , prettiger in het laag- en middengebied.
Maar als je vol wil ..... 4-in-1.

Dus ook ik zou die rvs set erop zetten en vlak voor de verdikking doorhalen en er 'n linkpijp voor maken.
Daar komt nog bij , Ton , dat je eigenlijk nooit 'n knappe zwarte 4-in-1 zit , altijd dof uitgeslagen of zo.
Da's ook zonde dus.
 
Laatst bewerkt:
welke fighterbouwer is er ''rijk '' van geworden , niet één .
het was maar een vraag .

ik zou zeggen ; het yoshimura systeem in de verkoop , en het devil systeem aanpassen .
tussen demper afzagen en wegflikkeren

gr. Henk


Devil systeem heeft ook dunnere bochten. Ik weet niet wat de invloed hiervan is op de prestaties van m'n moto....
 
Devil systeem heeft ook dunnere bochten. Ik weet niet wat de invloed hiervan is op de prestaties van m'n moto....

Is van diverse dingen afhankelijk.
Matzwart's GSXR1100 heeft 140pk op het wiel.
Mét 'n compleet ssteem met dunne bochtenset , het merk zal ik maar niet noemen. _O-
 
ehm , das een 1216 toch ???

en het begint met een 'y '

maar die laatse pk's maakt voor de straatfiets niets meer uit , ben ik van mening .

ik bedoel , zelfs met een 750 heb je al pk's genoeg
 
Oke oke ik hou ze gewoon allebei. Zet eerst de Devil erop en gooi hem op de dyno. Daarna de Yoshi erop en kijken wat het verschil is. Dan pas iets verkopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan