Gsxr 36mm carbs passend voor een CB900F Bol D'or

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peet3kabo

MF veteraan
3 jun 2007
2.056
4
Menaldum
Ik heb hier nog een plug & play setje carbs van een gsxr750 liggen voor op een CB900F Bol D'or dus.
Heb ze er 1 keer op gehad en gaan als een raket.
Dan vraag je je af waarom dan verkopen, nou ik heb nog een setje welke ik zelf passend gemaakt heb op een bol en hier zitten k&n filters op.
Ik hoef ook geen 2 setjes te hebben, dus deze is voor een andere liefhebber van een bol welke een hele vooruitgang wil met starten en rijden.
Want dat is wat deze carbs doen, start veel beter en het rijden is ook niet te vergelijken.

Kortom, de goedkoopste oplossing om van die klote ori carbs af te komen.

Dit zijn ze:

DSCN5557.jpg


Passen op de originele rubbers, misschien moet je het randje aan de binnenkant wegschuren (heb ik wel bij het andere setje gedaan) maar voor de rest zo te gebruiken.

Laat maar horen wie er belangstelling heeft, deze zijn gewild en je ziet ze niet vaak meer goedkoop.
Aangezien er ook liefhebbers met andere merken oude fietsen deze carbs ontdekt hebben. (bijv gs en kawa z)
 
Laatst bewerkt:
randje in de inlaatrubbers hoef je voor deze carbs niet weg te halen (zijn mijn oude :D ) dus is zo plug en play!!
super dingen, kickje voor je :P
 
Hallo !
Zijn de carbs nog te koop ? en hoeveel wil je ervoor ? Ben het geklungel met de originele carbs beu !!
 
175 ex filters, heb er zelf meer voor betaald.
Met filters 225, zijn nog zo goed als nieuw.
Maar dan zijn ze dus ook plug & play, zijn pas gemaakt en afgesteld op een cb900.
Als je dat bij de prijzen op telt waar ze op bv Ebay gaan dan ben je nog veel meer kwijt.
Het enige wat je waarschijnlijk moet doen als je de choke functie wil gebruiken is een langere choke kabel monteren.
Laat maar even horen wat je ervan vind, mag ook via PM maar die heb je niet aanstaan zie ik wel.
 
Als het goed is verkocht aan ggverh, zo niet dan laat ik het je weten.
Dan ben je de eerst volgende.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan