Gsxr-600- 750 of yamaha r6

Hallo nikos2005,

Ikzelf ben op een cbr600 begonnen en dit beviel zeer goed, hierna heb ik steeds nieuwe cbrtjes gekocht. de laatste was een cbr600rr en met deze motor kun je al heel goed mee als je wat ervaring hebt, omdat mijn vriendin steeds vaker meeging ben ik overgestapt op de gsxr750 omdat ik de solo rijders op vermogen niet bij kon houden bocht uit. Bij ons op de club zijn het bijna allemaal cbr600 en r6jes en gsxr600 en die gaan allemaal net zo hard de bochtjes door als een 750 of 1000 alleen bocht uit gaan deze wat rapper!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
groetjes van de hobbyrijder
 
Je richt best hoog voor een beginneling, maar ik zou een proefritje maken, dan weet je een stuk meer dan wat Jan en Piet vinden als R6 "fanboys".
 
Wat is hoog richten als je dit leuke modellen vindt, je kunt beter op een 600 beginnen en een motor pakken die je leuk vindt dan zo`n ding wat na een paar weken voor je gevoel niet vooruit gaat en wat je ook nog niet eens mooi vindt!
Ik zou ook zeker eens op de cbr600fs "proefrijden", deze motor beviel mij zeer goed zeker omdat deze er net zo sportief uitziet maar wel comfortabel zit doordat de clipons boven de stuurplaat zitten. En dan spreek ik uit mijn ervaring want ik heb verschillende sportmotoren gehad en rij gemiddeld 18.000km per jaar.
 
Ja dat is ook zo, maar dat zijn niet echt de meest vergevingsgezinde motor's als het om foutjes gaat toch ?
 
:W
full


Als je een plaatje wilt bij je Nickname, ff hier vragen. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan