GSXR 600 Crash Schat de Schade

Vennix

MF'er
11 mrt 2003
56
0
Middelbeers
Afgelopen week ben ook ik onderuit gegaan. Het ging met zeer lage snelheid. De motor is op de linker zijde gevallen en gegleden. De topkuip is onbeschadigd en ook het kontje is nog onbeschadigd. Het enige kuipdeel dat beschadigd is is het linker kuipdeel. Hierin zitten enkele flinke krassen. Tevens is de koppelings hendel afgebroken. Voor de rest is de metale afdekkap van de koppeling bekrast.

Mijn vraag aan jullie is of jullie een idee hebben wat dit zal gaan kosten.
 
HELLO

hangt ervan af hoe goed je het wilt laten herstellen . Hou oud is trowuens je fiets ? Kijk eens op ebay duitsland of usa daar kun je echt wisselstukken vinden (met wat geluk in jou kleur ) voor een interessante prijs

greetz

Gixxershark
 
Als je de onderdelen nieuw bestelt bij suzuki en het zelf monteert zal het een euro of 600 a 700 zijn, alleen dat kuipdeel kost volledig bestickert en alles al zo tussen de 450 en 550 euro. Breng je het naar een garage dan moet je rekenen op 800 a 900 euro. Je kunt dat beschadigde kuipdeel overigens best nog verkopen op marktplaats of zo.
 
Je zegt dat je koppelingsdeksel ook is geraakt, maar zit die niet aan de andere kant, of vergis ik me zo?
Maar goed, als je alles vervangt, (kuipdeel, koppelingsgreep, deksel+ olie+ pakking), en het laat doen, dan gok ik op ongeveer 1200 euro.
 
Ik denk ongeveer 1400 euro!

Ennuh....................... wat win ik als t goed is :?

Linkerkuipdeeltje of een koppelingshendeltje zeker ;)
 
Schattinkje:

Reparatie/bestickeren kuipdeel €250-300
Dynamodeksel + pakking €70
Koppelingshendel €35

Met een beetje mazzel dus voor €400 ben je klaar :)

Succes :]
 
Schattinkje:

Reparatie/bestickeren kuipdeel €250-300
Dynamodeksel + pakking €70
Koppelingshendel €35

Met een beetje mazzel dus voor €400 ben je klaar :)

Succes :]
Vergeet het maar gerust. Kuipdelen repareren is niet goedkoper, alleen als je het zelf kan. Ik schat dat alleen de stickers €150 euro kosten en je vind geen spuiter die het voor 100 euro spuit en strak maakt ben ik bang.

Dynamodeksel is zeker > €100,-
Koppelingshendel ca €30,-
Is je knipperlicht kapot? 1 of allebei?
Is je duo-voetsteun kapot/beschadigd?
How about het schakelpookje en de voetsteun?

Kuipdeel is ca €500,-
Stuurgewichtje beschadigd?
Spiegel? zo ja €70,-

+ taxatiekosten om en nabij de €100,-

Maar het staat of valt bij of je het LAAT doen of zelf doet. Let op dat je bij veel maatschappijen tegenwoordig een reparatieplicht hebt.

Maar ik ben al blij dat je niet met 'mijn' Thundercat bent gevallen ;)
 
Maar het staat of valt bij of je het LAAT doen of zelf doet. Let op dat je bij veel maatschappijen tegenwoordig een reparatieplicht hebt.

Ik gok rond de €2200,-.

Als je ziet wat voor schofterige bedragen ze rekenen voor dat tupperware en andere onderdelen.... :X :X

Wel knap kl()te '(
 
Had al eerder een schatting gedaan. Maar dan wél er vanuitgaande dat het
verzekeringswerk + reparatie door een erkende dealer zou zijn...
In dat geval blijf ik het op € 2.400.= houden -O-

*Arbeidsloon... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan