Gsxr 600 L1 elektra

coyo

MF veteraan
5 mrt 2005
1.192
280
zwaagdijk oost
Ik heb met een crash de linker stuurschakelaar vernield. Kan ik zonder deze schakelaar rijden/deze bij de stekker afknippen? Heb al wel de koppelingsschakelaar op deze stekker behouden. Helaas gaat de startmotor wel rond, maar slaat niet aan. Er is dus klaarblijkelijk iets wat doorverbonden moet worden maar wat.
Witte stekker met 2 draden heb ik ook er af gehaald.
 
Ik heb met een crash de linker stuurschakelaar vernield. Kan ik zonder deze schakelaar rijden/deze bij de stekker afknippen? Heb al wel de koppelingsschakelaar op deze stekker behouden. Helaas gaat de startmotor wel rond, maar slaat niet aan. Er is dus klaarblijkelijk iets wat doorverbonden moet worden maar wat.
Witte stekker met 2 draden heb ik ook er af gehaald.

Waarom niet de stekker loskoppelen en de koppeling schakelaar door verbinden?

Links zit normaal knipperlicht en meer zooi die niet nodig is. Alleen de koppelingsschakelaar?
 
Zat ook een knopje met "mode". Geen idee of dat er mee te maken heeft. Koppelingsschakelaar is iig niet t probleem. Zal de tank er af t probleem zijn? had ff een flacon benzine op de benzineslang aangesloten omdat de tank gerepareerd wordt.
 
Zat ook een knopje met "mode". Geen idee of dat er mee te maken heeft. Koppelingsschakelaar is iig niet t probleem. Zal de tank er af t probleem zijn? had ff een flacon benzine op de benzineslang aangesloten omdat de tank gerepareerd wordt.
Mode is gewoon een druk contact niet bijzonders.
Maar je hebt benzinedruk nodig dus idd ff wachten op je tank met pomp en dan nog eens.
 
Wordt wel september. Voorkeur merk?
September? In Hengelo? ;) Rij met RSZ alleen oktober nog.
(Edit: Dat is niet helemaal waar, misschien voorrijden bij de TOMS op Zandvoort áls Frank me daar kan/wil gebruiken)

Maar nee ik zuip alles, HJ normaal, speciaalbiertje doet het ook goed! Dus doe geen moeite, ik drink alles wel :P
 
  • Leuk
Waarderingen: coyo
Terug
Bovenaan Onderaan