GSXR 600, R6 of toch maar een CBR600RR (woon-werk)

Dat honda supersport kampioen is, is mooi, maar blijft dat een r6/gix agressiever zijn om even op de vraag van ts terug te komen.
 
ok, no probs, het gaat echt om een nieuwe motor uit 2006. Maar de conclusie is dan vanuit praktisch oog gekeken je het beste uit bent met een CBR voor woon-werk. Ik zal het hem doorgeven. Het is precies wat we zelf ook d8en. Gezien de aard van de motor, zal CBR meest geschikt zijn.

in 2007 komt honda met een heel nieuw mooi modelletje van de 600rr O-) O-)
 
als je 120 km op een dag moet rijden met een cbr600RR dan ben je volgens mij gekraakt... Heb proefgezeten op dat ding en vond die erg extreem zitten, het meest extreem van alle ss! Honda heeft hun supersport van 2002 wel nog in het gamma, wel aan sterk gereduceerde prijs natuurlijk! Het gaat dus om de cbr600F, dit is volgens mij de comfortabelste supersport die verkrijgbaar is. Anders denk ik dat de kawasaki zx636r het beste is...
 
Vijf jaar geleden was Ten Kate ook al kampioen super sport met de CBR600FS :?

Jij weet gelukkig je feiten :P

Gaat over straatfietsen, pannenkoek :+

Maatje van me rijd met zijn aangepaste 600rr ook 1.43'ers op zolder, maarja dan is het niet meer standaard he :]
 
Tis welliswaar geen supersport maar is die maat van je niet over te halen om een Suzuki sv650s aan te schaffen? Deze motor heeft toch een redelijk sportief uiterlijk en is qua zithouding niet zo extreem als de supersporters wat mij comfortabeler lijkt rijden op zo'n afstand
 
Het is al meerdere malen gezegd, maar de CBR600RR!
Erg betrouwbaar, Honda dus altijd goed rijden en de mooiste van 2006!
 
Het is al meerdere malen gezegd, maar de CBR600RR!
Erg betrouwbaar, Honda dus altijd goed rijden en de mooiste van 2006!

precies....bovendien weet honda alles van werken............ze maken ook landbouwWERKtuigen _O-

kun je ook nog merkentrouw blijven als je op het land aan het werk moet met je honda :o

Doe maar een gsx-r joh, heb je voor model 2007 ook niet die idiote oplossing van een achterlicht onder je uitlaat :r
 
Geinig dit. Volgens mij weet het maatje van TS allang wat ie wil: een 600RR uit 2006. Alleen de kleur staat nog niet vast. Dus als ik hem was zou ik voor de honda gaan O-)

Geloof heilig in gewoon de fiets kopen die je aanspreekt. Meningen en ervaringen van anderen doen daar zo weinig toe. Ook verschil in comfort tussen SS bikes (welk comfort :N ) lijkt me weinig relevant. Het scheelt zooooo weinig. Ik persoonlijk zou voor een 750 cc gaan....(en daarom heb ik die ook) 8-) Veel rustiger in de file.

Het gaat er wat mij betreft om: welke fiets past bij jou, bij het imago wat je uit wilt stralen. Op welke fiets stap je elke ochtend met een grote grijns op en rijdt je met trots over de wegen. Who cares wat anderen er van vinden toch? :Y

my 2 cts

Ben wel benieuwed wat het uiteindelijk wordt ;)
 
Geinig dit. Volgens mij weet het maatje van TS allang wat ie wil: een 600RR uit 2006. Alleen de kleur staat nog niet vast. Dus als ik hem was zou ik voor de honda gaan O-)

Geloof heilig in gewoon de fiets kopen die je aanspreekt. Meningen en ervaringen van anderen doen daar zo weinig toe. Ook verschil in comfort tussen SS bikes (welk comfort :N ) lijkt me weinig relevant. Het scheelt zooooo weinig. Ik persoonlijk zou voor een 750 cc gaan....(en daarom heb ik die ook) 8-) Veel rustiger in de file.

Het gaat er wat mij betreft om: welke fiets past bij jou, bij het imago wat je uit wilt stralen. Op welke fiets stap je elke ochtend met een grote grijns op en rijdt je met trots over de wegen. Who cares wat anderen er van vinden toch? :Y

my 2 cts

Ben wel benieuwed wat het uiteindelijk wordt ;)

dat zeg ik, yamaha r6 :)
 
Ik vind dit echt waardeloze topics. De tips die worden gegeven geven ze alleen maar omdat ze zelf dat type motor hebben. Ook heb ik al talloze van deze topics voorbij zien komen.

Maar om toch maar mijn advies te geven:
Bepaal voor jezelf welk je het mooiste vind, maak desnoods nog een proefrit en schaf dat ding aan. Het maakt bijna geen reet uit, ze gaan allemaal hard, zien er allemaal mooi uit en het rijd allemaal goed. Laat je eigen voorkeur spreken.
 
Ik vind dit echt waardeloze topics. De tips die worden gegeven geven ze alleen maar omdat ze zelf dat type motor hebben. Ook heb ik al talloze van deze topics voorbij zien komen.

Maar om toch maar mijn advies te geven:
Bepaal voor jezelf welk je het mooiste vind, maak desnoods nog een proefrit en schaf dat ding aan. Het maakt bijna geen reet uit, ze gaan allemaal hard, zien er allemaal mooi uit en het rijd allemaal goed. Laat je eigen voorkeur spreken.


:^
 
als je 120 km op een dag moet rijden met een cbr600RR dan ben je volgens mij gekraakt... Heb proefgezeten op dat ding en vond die erg extreem zitten, het meest extreem van alle ss! Honda heeft hun supersport van 2002 wel nog in het gamma, wel aan sterk gereduceerde prijs natuurlijk! Het gaat dus om de cbr600F, dit is volgens mij de comfortabelste supersport die verkrijgbaar is. Anders denk ik dat de kawasaki zx636r het beste is...

Ik rijdt ook +/- 120 km/dag woon/werk met mijn 2004 600RR en dat gekraakte is enkel maar de eerste week nadat je hem hebt aangeschaft.
Heb er intussen ook al een respectabele 53000 km op staan.

En CBR 600F valt tegenwoordig in het toersport segment.
 
Terug
Bovenaan Onderaan