gsxr 600 vs thundercat

Welke?

  • Suzuki Gsxr 600

    Stemmen: 21 42,0%
  • Yamaha Thundercat

    Stemmen: 29 58,0%

  • Totaal aantal stemmers
    50
Ik heb voor beide merken geen voorkeur. Als je moet kiezen tussen een tour en een supersport zou IK voor de supersport gaan. De gix heeft sowieso een veel stoerder imago.
 
Als je een Thundercat zoek wilt rijden op Zandvoort kan je beter bij een 750 beginnen. Anders valt het stoerdere imago misschien tegen. En je kan er voor kiezen 1 op 12 gaan rijden ipv 1 op 18, maar het is misschien ook verstandig om te kijken hoeveel reparaties en onderhoud de verschillende motoren nodig hebben. De Yamaha ongeveer nul.

(ja ik heb er ook 1). :P

full
 
Kijk dat zijn allemaal tips waar ik wat aan heb. Ik ga van de week op beide een proefrit maken en dan horen jullie de uitslag wel. Als jullie meer tips hebben, kom maar op.
 
Kijk dat zijn allemaal tips waar ik wat aan heb. Ik ga van de week op beide een proefrit maken en dan horen jullie de uitslag wel. Als jullie meer tips hebben, kom maar op.
 
Wat is je lengte Correl?
Ik heb deze keuze namelijk ook overwogen en ik ben voor de cat gegaan, aangezien ik 1,95 ben en ik de gixxer toch wat krapjes vond.

Gewoon ff stukje rijden op beide en dan keuze maken. Bandjes en ketting in de gaten houden bij proefritje
 
Een GSXR 600 is toch geen SRAD. Volgens mij kwam de eerste 600 SRAD in 97. Toevallig heb ik er één :9~ . Wereldmotor, sportief, wendbaar, looks en behoorlijk zuinig. Laatste ritje WSB Assen ...... 1 op 20 en dan praat ik over rijden en geen touren ........hele weg rond de 150 en er dikwijls dik boven O-)

full
 
Dit is volgens mij een 96 model kwa looks......nee dit is een 94-er maar ik bedoel kwa uitvoering. De eerste SRAD750 was in 96 en de eerste SRAD600 was in 97.

suz-gsxr600-93-bikepics-30507.jpg
 
Wat een dom geblaat over toer vs supersport.

In 1996 was de Thundercat net zo supersport als die GSXR, sterker nog in 1996 versloeg de cat het "verouderde" '96 model GSXR 750 op alle fronten, als reactie daarop kwam Suzuki een jaar later me de SRAD modellen.

Trouwens weet je zeker dat je het over een GSXR600 van '96 hebt? Volgens mij bestonden er in 96 nog geen 600's van het type GSXR.
 
Laatst bewerkt:
De SRAD modellen zijn in 1996 geintroduceerd, t/m '00
De Gsx-R 1100 is als het goed is langer geproduceerd als '95, dit model lijkt heel veel
op de '95 600 en 750
Misschien daarom de verwarring
 
Veel plezier met de proefritten!!!

(CatchDude rijdt af en toe ook 1 op 18 met zijn 600 SRAD! ;) )

Niet iets op trots op te zijn dude :P

Leuk topic de Cat rijders en de Gixxer rijders proberen zieltjes te winnen :P

Je had het al besloten, maar idd maak een ritje en dan weet je wel wat je wil. Bij mij was het het uiterlijk wat de wat minder comfortabele houding compenseerde om voor een SS te kiezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan