GSXR 750 Filmpje , beslist de moeite waard !!!!

Wie herinnert zich de 750 discussie nog?(dan begrijp je toch niet dat andere merken de 750 hebben laten barsten :? )

Tja,ooit wel eens een 750 zo mooi horen lopen en knallen.
Toch wel mooi hè dat ie toch niet zoveel koppel heeft als een 1000.

Tja,600'tjes zijn niet de enigste in hun soort waar je met véél vermogen lomp op het gas kan gaan.
Al gaat deze knakker puur harder als ons. :} :} :} :} :}
 
net het filmpje ff bekeken en idd, 2004 gixxer 750 :}
Hoorde ik dat nou goed, komt in de 6de versnelling bij 299kph de toenbegrenzer erin? Ik hoorde namelijk in de andere versnellingen niks.
Is de 2004 750 dan net als de 1000 begrenst op topsnelheid??

gr,
Hakinnen ;)
 
misschien hebben ze een andere tandwiel verhouding erop gezet en dat die daardoor meer aangeeft (snelheids meter) en zodat die ook in de begrenzer kan hakken in zijn 6 :? volgens mij trekken maar weinig motoren zo snel in een begrenzer op top
 
misschien hebben ze een andere tandwiel verhouding erop gezet en dat die daardoor meer aangeeft (snelheids meter) en zodat die ook in de begrenzer kan hakken in zijn 6 :? volgens mij trekken maar weinig motoren zo snel in een begrenzer op top

Behalve de nieuwe GSX-R750 :+ ;)
 
Dat ging echt heeeel erg snel zeg. :} :} :}

Terwijl Yamaha, Honda en Kawasaki zich storten op de 600 en 1000 cc's is Suzuki diegene de de 750 cc weer helemaal nieuwe leven inblaast!!!
Superfiets, met in dit filmpje een super rijder erop.. Topklasse!!!

Groetjes Willi (Yamaha fan)

** Die ook wacht op een betaalbare R7 ;) ;) ****
 
super gaaf, jesus wat gaan die dingen hard zeg...

156 pk met ram-air en 163 kilo, bijna 1 op 1 verhouding, mega snel,

Stomme vraag maar kan je een 750 cc ook terugtunen? :9~
 
Iemand enig idee welk circuit dit was?
Dat was de Ryuyo testbaan in Hamamatsu Japan (staat in MW van april), tjah dat ding gaat verschrikkelijk hard , in de MW word gezegd dat de snelheidsmeter blijft steken op 299 maar dat de toerenteller nog blijft klimmen ook al is dat tegen de rode zone. :) Die 750 :} als je het mij vraagt....
 
Terug
Bovenaan Onderaan