gsxr 750 k3 stuurslot

pitbulls

Rookie
6 apr 2008
17
0
het is lastig uit te leggen maar het stuur kan tot een bepaalde hoek en niet verder door die blokjes ...klopt het dat daar imbus boutjes in zitten??(links en rechts)

volgens mij kan mijn motor daardoor niet op stuurslot...

zijn die boutjes ergens voor???

kan ik ze verwijderen...de hoek van het sturen is erg klein met bijv. keren etc.

zowel links als rechts...

ik ben geen motor met kuip gewent dus mischien hoort t wel...maar dan snap ik dat van het stuurslot niet...

please help me out :(


mvg
 
misschien moet je het stuur juist een klein stukje terug duwen vanaf de aanslag ;)

:^ Bij mn zxr400 draai ik t stuur zo ver mogelijk, en als ik m dan een stukkie terugduw valt ie vanzelf in t stuurslot (met sleutel omgedraaid natuurlijk)

En een naked (je had zonder kuip gehad hiervoor?) heeft over t algemeen wel een iets verder draaiend stuur dan een supersport dacht ik. Dus volgens mij niks aan t handje.
 
nou dat is het em juist de boutjes houden hem tegen...maar die zitten zeg maar in die stoppertjes om ze maar even zo te noemen...hij berijkt het gat helemaal niet...

neej dit is mijn eerste supersport...ik reed hiervoor alleen maar scooters crossers en choppers en motoren van anderen...

maar ik dacht misschien zijn die boutjes tegen tankslappers ov zoiets... O-)
dat hij niet zo ver kan gaan gek doen zeg maar en je makkelijker kan corrigeren... :o

aangezien ik kracht genoeg heb voor powerwheelies wil ik niet het risico nemen dat ik neer kom en me motor ineens onhandelbaar wordt...die boutjes zitten dus op het punt waar je stuur maximaal is ingestuurd...


iemand met een gsxr 750 uit 2002/2003 zou je voor mij even willen kijken bij je motor??

het zit op de onderste plaat waar je upside down door heen gaat... *D

ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben voor jullie
 
heb een gsxr k3 heb net even gekeken maar mijn stuur word tegen gehouden door twee nokjes als het waren dus eentje op me frame en de ander op de voor vork en als ik hem tot het uiterste stuur krijg ik hem gewoon op het stuurslot en enigste imbus boutjes die daar zitten zijn om je voorvork bij elkaar te houden zitten bij onderste kroonplaat zal wel anders heten maarja maar kun je geen foto plaatsen dan kan ik even bij mij kijken misschien hebben ze er een andere voorvork op gezet ofzo nou ik hoor het wel
 
het is lastig uit te leggen maar het stuur kan tot een bepaalde hoek en niet verder door die blokjes ...klopt het dat daar imbus boutjes in zitten??(links en rechts)

volgens mij kan mijn motor daardoor niet op stuurslot...

zijn die boutjes ergens voor???

kan ik ze verwijderen...de hoek van het sturen is erg klein met bijv. keren etc.

zowel links als rechts...

ik ben geen motor met kuip gewent dus mischien hoort t wel...maar dan snap ik dat van het stuurslot niet...

please help me out :(


mvg


De hoek en blokjes is bepalend voor de stuuruitslag, waren ze er niet dan
zou je het stuur te ver kunnen draaien bv in een bocht met het risico dat je vingers
klem komen te zitten tussen stuurhandvat en tank. Een sportmotor heeft een
mindere stuuruitlag dan bv nakedbike ed, kijk eens naar een Ducatie heeft bijna
helemaal geen stuuruitslag, is trouwens ook niet nodig alleen lastig bij keren
in een smal straatje. En idd ff wat stuurbewegingen doen en dan valt hij in het slot,
zo ook bij het ontsluiten.
 
prikker...in mijn blokjes daar zitten boutjes doorheen.

idd keren duurt lang met veel in en uitsturen...ik zal kijken voor een pic.

tot zover bedankt



molady ook thnxx 4 je reactie
 
Terug
Bovenaan Onderaan