GSXR 750 K4 met Bos GP1

rocketeer

MF'er
6 jun 2003
111
1
Sliedrecht
Heb een Bos GP1 onder m,n Gixxer zitten, mooie demper, netjes afgewerkt en een prima pasform. Maar.. '( ik vindt het geluid te beschaafd ook zonder de DB killer. Ik wil nu een andere demper of een compleet systeem aanschaffen. Ben van plan om een Arrow high mount systeem te bestellen na het zien :P van genius zijn systeem. Graag nog tips of piccies voor andere systemen. De Bos is nu te koop (maar twee weken oud en nog helemaal nieuw)voor 350 euries. Past onder de 600, 750 en de 1000.
full

Laatst bewerkt:
Mooi he :P

Maareh....heb je al op arrow.it gekeken?
Voor de 750 is (nog?) geen systeem/demper.

Ze hebben nog helemaal niets voor de 750 K4.

Lijkt mij niet dat die voor de 600 op de 750 kan.
Past misschien wel maar zal denk ik niet de ideaal zijn.

Volgens de onderdelen leverancier die gebeld heeft met de importeur van Arrow, zijn er voor de 750 wel systemen/dempers leverbaar. :?
Ik hoop dat hij gelijk heeft, anders ga ik op zoek naar iets anders.
Btw de GSXR-750 1e bij de masterbike test (superbikes) en 2e overall. :+
Niet slecht tussen de R1, CBR1000, Ducati enz.

Volgens de onderdelen leverancier die gebeld heeft met de importeur van Arrow, zijn er voor de 750 wel systemen/dempers leverbaar. :?
Ik hoop dat hij gelijk heeft, anders ga ik op zoek naar iets anders.
Btw de GSXR-750 1e bij de masterbike test (superbikes) en 2e overall. :+
Niet slecht tussen de R1, CBR1000, Ducati enz.
Zou kunnen.....

Ik had hem ook al besteld zonder dat er nog maar iets over vermeld stond op Arrow.

Als je echte kwaliteit wil AKRAPOVIC!! en als je soud wil YOSHI!!
ik moet ook op zoek naar en niewe dempert khem de mijne vorige week opgevouwen
door me ongeval.

Ik weet niet hoeveel waarde ik aan een uitdraai van een dynobank moet hechten. In de praktijk vind ik de 750 zeer snel, geen een van de mannen waar ik regelmatig mee rijd kan de 750 bijhouden. En daar zitten diverse op papier snellere motorfietsen bij. Kan ook wel aan de rijder, liggen maar toch.
Misschien dat ik nog wel een keer op de dynobank gaat om te kijken of de afstelling in orde is. Resultaten zal ik dan ook posten.

heb je een geluidsfragment voor mij ? ben heel erg benieuwd hoe de BOS klinkt op een 750

Voorlopig hoef ik nog geen andere uitlaat, maar mocht ik er één gaan kopen dan zal het waarschijnlijk een akra of een yoshimura worden

Als het bestand te groot is, laat dan even weten, misschien dat we wat via msn of iets dergelijks kunnen doen

Ik weet niet hoeveel waarde ik aan een uitdraai van een dynobank moet hechten. In de praktijk vind ik de 750 zeer snel, geen een van de mannen waar ik regelmatig mee rijd kan de 750 bijhouden. En daar zitten diverse op papier snellere motorfietsen bij. Kan ook wel aan de rijder, liggen maar toch.
Misschien dat ik nog wel een keer op de dynobank gaat om te kijken of de afstelling in orde is. Resultaten zal ik dan ook posten.
ik heb ook op een 04 gsxr 750 gereden en vond hem ook sneller aanvoelen dan mijn 99 gsxr 750.
tot mijn verbazing kwam de gixxer uit 04 niet verder dan 118 pk ahw, mijn gixxer heeft 124 pk aan het wiel .
toch raar dat je gevoel zegt dat hij sneller is maar toch minder pk heeft.
wacht op je post hier

ik vind jou eigelijk maar een zevermanneke zenne,is die fiets nou van jou of je pa?
post maar eens wat foto's van jou in actie

aan topicstarter : bos is mooi en de fiets ook ;)

Heb een Bos GP1 onder m,n Gixxer zitten, mooie demper, netjes afgewerkt en een prima pasform. Maar.. '( ik vindt het geluid te beschaafd ook zonder de DB killer. Ik wil nu een andere demper of een compleet systeem aanschaffen. Ben van plan om een Arrow high mount systeem te bestellen na het zien :P van genius zijn systeem. Graag nog tips of piccies voor andere systemen. De Bos is nu te koop (maar twee weken oud en nog helemaal nieuw)voor 350 euries. Past onder de 600, 750 en de 1000.
(Afbeelding)
heb je m al verkocht??? vond t geluid juist mooi donker uit de bos maar ja smaken verschillen he ;) maar ik heb evt wel intresse in je bos demper......

Mooi he :P

Maareh....heb je al op arrow.it gekeken?
Voor de 750 is (nog?) geen systeem/demper.

Ze hebben nog helemaal niets voor de 750 K4.

Lijkt mij niet dat die voor de 600 op de 750 kan.
Past misschien wel maar zal denk ik niet de ideaal zijn.

ff offtopic:
Zeg Genius op die site waar jij je arrow hebt besteld staan alleen dempers voor de k4 modellen :? Weet iemand waar ik een arrow demper voor een k1 model kan vinden...?

ff ontopic:
Boss staat erg mooi op een gixxer k4 :9~ ..alleen jammer dat de sound tegen valt.
Mijn boss klink anders abnormaal hard 8-) ..alleen ik wil toch een arrow om mijn corona bike compleet te maken })

Levering, ophalen of opsturen :?

LOL ok snapte t al niet helemaal haha maar ik wil m best op komen halen hoor, sliedrecht is niet zo heel ver van omg den haag vandaan dus doen we dat maar,kan ik m gelijk zien. maar wanneer komt jou t beste uit? ik heb t nogal n soort druk met mn werk dus zal of in t weekend of `s avonds worden.

ff offtopic:
Zeg Genius op die site waar jij je arrow hebt besteld staan alleen dempers voor de k4 modellen :? Weet iemand waar ik een arrow demper voor een k1 model kan vinden...?
De dempers voor de K4 zijn hetzelfde als voor de K1-K3 (kijk maar naar de bestelnummers op arrow.it en Red racing parts)

Op het papier wat bij mijn demper zat stond er ook K1-K3 op...niet eens K4 :)

Je kan hem dus gewoon bestellen.

LOL ok snapte t al niet helemaal haha maar ik wil m best op komen halen hoor, sliedrecht is niet zo heel ver van omg den haag vandaan dus doen we dat maar,kan ik m gelijk zien. maar wanneer komt jou t beste uit? ik heb t nogal n soort druk met mn werk dus zal of in t weekend of `s avonds worden.

In het weekend of 's avonds is geen probleem. Ik ben gezegend met een 9 tot 5 baan. *D Adres gegevens mail ik je wel.

wil je veel herrie en toch een vol geluid? kijk/luister dan eens naar een devil SB2 (highmount). zoek hier maar eens op MF. zijn wel een aantal mensen met goede ervaringen.

wel oordopjes indoen. oh en hopen dat je vriendelijke buren hebt.

Terug
Bovenaan Onderaan