Gsxr 750 loopt niet lekker.

Caferacert

Die hard MF'er
5 aug 2015
397
30
Heeft er iemand kennis van motoren en er aan werkt tegen betaling?
Mijn gsxr 750 1990 loopt momenteel niet echt lekker. Stottert wanneer je het gas behoorlijk open trekt. Kan er niet goed achter komen wat het nou is. Laatst wel een nieuwe andere tank gemonteerd. Kraan nogmaals nagekeken maar lijkt allemaal in orde. Kan ook iets anders zijn misschien.
Heb er verder ook geen verstand van tot zover.

Dus zijn er sleutelaars handige mensen die tegen vergoeding willen kijken graag.
Omgeving Tiel
 
Laatst bewerkt:
Als je de verstand van hebt makkelijker gezegd dan gedaan. Heb het wel is gezien maar als je ziet hoe delicaat dat allemaal is. Voor je het weet ben je weer verder van huis.
Maar iig bedankt voor uw advies.

Dat geld voor alles, ook voor bv een open hartoperatie.

Maar je opmerking snijdt hout !!
Maar die geld voor al het sleutelwerk aan een motor.

Je hebt een vrij algemeen probleem waar een aantal 'simpele' dingen verantwoordelijk kunnen zijn.

Maar als ik lees hoe vaak je 'lijkt in orde' gebruikt vraag ik mij af of je weet waar je mee bezig bent ?
Dat idee word versterkt als ik lees dat je carbs schoonmaken zo te lezen al heel delicaat noemt.

Weet je zeker dat je zelf aan die motor wilt sleutelen ?

Op dit forum zitten mensen genoeg die je ermee zouden willen helpen en die het geduld kunnen opbrengen je ermee te helpen.
Maar dan word je dus on-line gestuurd en zult alsnog zelf de handelingen moeten verrichten. Je zult dus je handjes vuil moeten maken.

Als je dat niet kan of wil....dan heeft hier vragen ook geen zin.

Hier alleen om iemand vragen die jouw motor voor je gaat maken... tja, breng m dan naar een goede motorzaak.

Luchtfilter al eens bekeken ?
 
Dat geld voor alles, ook voor bv een open hartoperatie.

Maar je opmerking snijdt hout !!
Maar die geld voor al het sleutelwerk aan een motor.

Je hebt een vrij algemeen probleem waar een aantal 'simpele' dingen verantwoordelijk kunnen zijn.

Maar als ik lees hoe vaak je 'lijkt in orde' gebruikt vraag ik mij af of je weet waar je mee bezig bent ?
Dat idee word versterkt als ik lees dat je carbs schoonmaken zo te lezen al heel delicaat noemt.

Weet je zeker dat je zelf aan die motor wilt sleutelen ?

Op dit forum zitten mensen genoeg die je ermee zouden willen helpen en die het geduld kunnen opbrengen je ermee te helpen.
Maar dan word je dus on-line gestuurd en zult alsnog zelf de handelingen moeten verrichten. Je zult dus je handjes vuil moeten maken.

Als je dat niet kan of wil....dan heeft hier vragen ook geen zin.

Hier alleen om iemand vragen die jouw motor voor je gaat maken... tja, breng m dan naar een goede motorzaak.

Luchtfilter al eens bekeken ?

Bedankt voor uw reactie
Ik ben nergens te beroerd voor, maar voor sommige dingen denk ik echt schoenmaker blijf bij je leest. Probeer dingen echte wel uit hoor, en zoals ik al zei wil zaken niet erger maken.
 
Dat geld voor alles, ook voor bv een open hartoperatie.

Maar je opmerking snijdt hout !!
Maar die geld voor al het sleutelwerk aan een motor.

Je hebt een vrij algemeen probleem waar een aantal 'simpele' dingen verantwoordelijk kunnen zijn.

Maar als ik lees hoe vaak je 'lijkt in orde' gebruikt vraag ik mij af of je weet waar je mee bezig bent ?
Dat idee word versterkt als ik lees dat je carbs schoonmaken zo te lezen al heel delicaat noemt.

Weet je zeker dat je zelf aan die motor wilt sleutelen ?

Op dit forum zitten mensen genoeg die je ermee zouden willen helpen en die het geduld kunnen opbrengen je ermee te helpen.
Maar dan word je dus on-line gestuurd en zult alsnog zelf de handelingen moeten verrichten. Je zult dus je handjes vuil moeten maken.

Als je dat niet kan of wil....dan heeft hier vragen ook geen zin.

Hier alleen om iemand vragen die jouw motor voor je gaat maken... tja, breng m dan naar een goede motorzaak.

Luchtfilter al eens bekeken ?

Open kn luchtfilters
 
Dat is wel zo maar als hij met die andere tank aardig liep en nu niet meer dan weet je genoeg.

Er staan veel te veel "lijkt mij' en 'verwacht ik' opmerkingen in TS zijn reply, en ook na de wisseling tank loopt ie nog steeds niet goed.

Ik was begonnen met de originele luchtbox terug te zetten en daarna carburateurs van binnen schoonmaken.
Sproeierbezetting nakijken zou ook wel s handig kunnen zijn.

TS heeft geen of nauwelijk kennis van waar hij mee bezig is, de boel dan goed krijgen met spul wat er niet op hoort lijkt me niet te doen, iemand die weet waar hij mee bezig is moet dan al 'blind' dingen gaan uitproberen maar die kan dan iig conclusies trekken wat er eigenlijk gebeurd als hij iets veranderd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan