Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Doe het niet ( heb ik 40 jaar geleden al geleerd bij een 750 SuzukiHallo,
Ik ben nieuw op motorforum.
Ik ga op mijn gsxr 750 (m) 1991 van orginele lucht filters naar open luchtfilters. Er zitten nu 127.5 sproeiers in het boek zegt 117.5
Heeft iemand ervaring met sproeier maar voor een set up met 4 losse open filters.
Groeten
Want toen liep daarna je middelste zuiger vast?Doe het niet ( heb ik 40 jaar geleden al geleerd bij een 750 Suzuki
Zo erg was het niet maar hij ging er tamelijk beroerd van lopen , wat ook niet vreemd is want die binnenste krijgen heel andere lucht binnen als de buitensteWant toen liep daarna je middelste zuiger vast?
Doe jezelf een plezier en bestel een dynojet kit. Zitten sproeiers, naalden en spul om de gaten in de gasschuiven te verkleinen bij. Anders blijft het rommelen.Hallo,
Ik ben nieuw op motorforum.
Ik ga op mijn gsxr 750 (m) 1991 van orginele lucht filters naar open luchtfilters. Er zitten nu 127.5 sproeiers in het boek zegt 117.5
Heeft iemand ervaring met sproeier maar voor een set up met 4 losse open filters.
Groeten
Jet kit kopen inderdaad, en die ouwe Gixxers (als het perse open moet zijn) lopen het beste op dubbele K&N filters.Doe jezelf een plezier en bestel een dynojet kit. Zitten sproeiers, naalden en spul om de gaten in de gasschuiven te verkleinen bij. Anders blijft het rommelen.
Ik had ze van Bmc, mogen die ook?Jet kit kopen inderdaad, en die ouwe Gixxers (als het perse open moet zijn) lopen het beste op dubbele K&N filters.
Ja die zijn ook prima, het gaat er meer om dat het dubbele zijn ipv vier losse.Ik had ze van Bmc, mogen die ook?