GSXR 750 op achterwiel?

Tuutebulles

Die hard MF'er
7 mei 2002
539
0
-
Weet iemand hier of een Susuki GSXR 750 van 96/97 puur op vermogen op het achterwiel gaat?
 
Ja, dat gaat ie.
Mits de berijder niet te zwaar is, bij mijzelf deed ie ut nie, maar als m'n broeder er op reed wel want die is zo'n 20 kilo lichter.. :?
 
Mijn 600 van '97 komt ook puur op gas wel los (alleen ben ik nog geen wheelieheld om het dan door te zetten :X ) dus een 750 zal zeker wel lukken.
 
Mijn '95 Gixxer 750 gaat alleen in zijn 1 met het gas op z'n achterwiel. Gaat tegenwoordig met één tandje kleiner vóór wel een stukje makkelijker. :]
Heb trouwens niet bepaald het figuur en/of gewicht van een Olympisch turnster; eerder van een stuk of drie. :+
 
Mijn '95 Gixxer 750 gaat alleen in zijn 1 met het gas op z'n achterwiel. Gaat tegenwoordig met één tandje kleiner vóór wel een stukje makkelijker. :]
Heb trouwens niet bepaald het figuur en/of gewicht van een Olympisch turnster; eerder van een stuk of drie. :+
In zijn 2 gaat ie ook wel,maar dan moet ie met zijn voorwiel een beetje hulp hebben van een oneffenheid in de weg die omhoog loopt.
Ik bedoel geen hoge ophogingen ofzo,maar puur een ribbel in het asfalt ofzo voor je wielen van een centimeter ofzo.
De ribbel moet wel schuin omhoog lopen want anders is het volgens mij niet echt lekker voor je motor.
 
In zijn 2 gaat ie ook wel,maar dan moet ie met zijn voorwiel een beetje hulp hebben van een oneffenheid in de weg die omhoog loopt.
Ik bedoel geen hoge ophogingen ofzo,maar puur een ribbel in het asfalt ofzo voor je wielen van een centimeter ofzo.
De ribbel moet wel schuin omhoog lopen want anders is het volgens mij niet echt lekker voor je motor.
Heb ik ook wel geprobeerd maar is mij nog nooit gelukt. Moet er wel bij zeggen dat ik al blij ben om gewoon een beetje op de brommert te blijven zitten.
 
thnks allemaal... wilde het even weten omdat ik mijn kawasaki zxr 750 ga inruilen tegen een gsxr 750...

kawa wordt in de 1 alleen een beetje licht voren, maar moet wel verschil zijn 210 kg en 105 pk of 175 kg en 135 pk :9
 
Heb ik ook wel geprobeerd maar is mij nog nooit gelukt. Moet er wel bij zeggen dat ik al blij ben om gewoon een beetje op de brommert te blijven zitten.
Met een licht vaartje erop af komen en vlak voor die oneffenheid effe je gas los en ongeveer bij de oneffenheid er weer op.(Gaat het gas er makkelijker op vanwege de rolweerstand)
Hoe zwaar weeg jij en hoe groot ben je?
Je moet er ook weer niet teveel van verwachten,als je echt op z'n achterwiel wil rijden dan moet je terug naar zijn 2.
 
thnks allemaal... wilde het even weten omdat ik mijn kawasaki zxr 750 ga inruilen tegen een gsxr 750...

kawa wordt in de 1 alleen een beetje licht voren, maar moet wel verschil zijn 210 kg en 105 pk of 175 kg en 135 pk :9

GSX-R750 uit '96/'97 hebben 128pk. 135 is pas vanaf '98 door toepassing van injectie. Maar je gaat er dan in ieder geval op vooruit. Al snap ik niet waarom hij per se op vermogen omhoog moet komen.
 
ale met gewoon de gasklos es ff ope te sleure?? komaan men RS250(papier25kw-maar daar hebbe we al iets aan gedaan eh :-p ) doet 't in geen tijd en ik maak in die 1e na 2e toch een mooie afstand op 't achterwiel
 
Met een licht vaartje erop af komen en vlak voor die oneffenheid effe je gas los en ongeveer bij de oneffenheid er weer op.(Gaat het gas er makkelijker op vanwege de rolweerstand)
Hoe zwaar weeg jij en hoe groot ben je?
Je moet er ook weer niet teveel van verwachten,als je echt op z'n achterwiel wil rijden dan moet je terug naar zijn 2.
Ben zo'n 80 kg en 1.75m, maaruh; als ik weer werk heb ga ik toch een GSX-R1000 kopen...... *D
 
Zoals ik al zei:Verwacht er niet teveel van.
Of het met de carbs-versie lukt weet ik niet.
Heb je een carb-versie?
 
Ik heb carbs, durf t zelf nog niet, heb m pas, maar kan er zeker mee, en als je eerst ff inveert voor en dan gas vol open, gaat ie sowieso wel... :}
Hbe t zelluf gezien :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan