GSXR-750 SRAD neutraal lampje blijft branden

recie

MF'er
23 okt 2002
120
0
Hallo,

Zouden jullie mij kunnen helpen met het volgende :?

Sinds ik mijn SRAD 2 jaar geleden heb gekocht werkte het neutraal lampje niet. Bij safe motors vertelden ze mij dat het niks uit maakte en dan de kappen weggehaald moesten worden om dit te verhelpen :(

NU was ik vandaag aan het racen met mijn SRAD, sprong tijdens het rijden het neutraal lampje aan en deze bleef continue branden :? Daarentegen veranderde niks verder bij het rijden :Y Motor schakelde nog steeds fantastisch, accelereerde goed, geen tikken, helemaal niks :]

Nu is mijn vraag waarom spring dit lampje aan en zijn er problemen met mijn motor.

Graag verneem ik jullie reactie.

Alvast bedankt

MVG

Recie
 
Als ik jullie berichten zo hoor is er niks ergs aan de hand en kan ik er gewoon mee rijden. Ik was bang dat er problemen waren met mijn bak.

Ik ga op onderzoek uit om te bepalen waar hij massa maakt.

Bedankt

MVG

Recie
 
Als ik jullie berichten zo hoor is er niks ergs aan de hand en kan ik er gewoon mee rijden. Ik was bang dat er problemen waren met mijn bak.

Ik ga op onderzoek uit om te bepalen waar hij massa maakt.

Bedankt

MVG

Recie
Controleer wel even je jiffy sensor, als er volgens de bedrading neutraal is gekozen dan is het aannemelijk dat jij de soes in z'n 1 kan zetten met jiffy uit zonder dat deze afslaat.
Met andere woorden letop dat je niet met je jiffy uit gaat rijden, kan een aardige kneedown opleveren. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan