Hello.. daar is ik dan...
Kijk hier voor mijn eigen ervaringen hiermee:
Gixxers @ Tovami/ Fredriks Dynojet
Er staat hier al vanalles, deels ben ik het daar mee eens (oa. Erik van Dam) en deels niet, in het kort dus:
-Volledig systeem in combinatie met afstellen injectie zal je flink wat vermogen opleveren; de mijne ging door afstellen met alleen een andere demper al +9pk!!
-Powercommander (ca €500,-) is niet per se nodig maar wel het beste,
-Alternatief: remappen originele ECU door Yoshimura- of Factory tool. Dat is dus geen kastje wat in je motor komt maar een soort gereedschap wat ze tijdelijk aansluiten om de aanpassingen te doen en daarna gaat ie er weer uit. Bij Fredriks kost dit €160,- (+ evt nog 62 voor een K&N filter), daarvoor remappen ze dus je injectie en dat alles gestaafd met metingen op de Dynojetbank.
Mensen die zeggen dat Remus pruts is: ; bij mij is de winst tov origineel dus 9,1 PK!!! En dat is alleen de demper.. (icm afstellen) maar dus geen full system.
Wat je er dus mee doet moet je zelf weten; het verschil tussen de Powercommander en het remappen met Yoshi box is eigenlijk de finesse; een Powercommander heeft veel meer velden die hij kan ingeven, de originele ECU heeft maar een paar grove gebieden. Verschil zit hem dus in de details. Ik vond de PC ook te duur, mij het geld niet waard. Maar als je het optimaal wil doen moet je er een nemen. Als je het juiste type neemt kan je daarmee ook nog je ontsteking laten bijstellen en is er nog wat (klein beetje) winst te maken.
Een maatje van me heeft een GSXR 600 met PC en full system, ik moet wel zeggen dat dat ding echt ontzettend mooi loopt, als een naaimachientje zo soepel en zuiver, mooier als de mijne, maar o zo snel...
Ik zou zeggen, bel eens naar Fredriks (www.tovami.com), laat je voorlichten en maak een afspraak!
Kijk hier voor mijn eigen ervaringen hiermee:
Gixxers @ Tovami/ Fredriks Dynojet
Er staat hier al vanalles, deels ben ik het daar mee eens (oa. Erik van Dam) en deels niet, in het kort dus:
-Volledig systeem in combinatie met afstellen injectie zal je flink wat vermogen opleveren; de mijne ging door afstellen met alleen een andere demper al +9pk!!
-Powercommander (ca €500,-) is niet per se nodig maar wel het beste,
-Alternatief: remappen originele ECU door Yoshimura- of Factory tool. Dat is dus geen kastje wat in je motor komt maar een soort gereedschap wat ze tijdelijk aansluiten om de aanpassingen te doen en daarna gaat ie er weer uit. Bij Fredriks kost dit €160,- (+ evt nog 62 voor een K&N filter), daarvoor remappen ze dus je injectie en dat alles gestaafd met metingen op de Dynojetbank.
Mensen die zeggen dat Remus pruts is: ; bij mij is de winst tov origineel dus 9,1 PK!!! En dat is alleen de demper.. (icm afstellen) maar dus geen full system.
Wat je er dus mee doet moet je zelf weten; het verschil tussen de Powercommander en het remappen met Yoshi box is eigenlijk de finesse; een Powercommander heeft veel meer velden die hij kan ingeven, de originele ECU heeft maar een paar grove gebieden. Verschil zit hem dus in de details. Ik vond de PC ook te duur, mij het geld niet waard. Maar als je het optimaal wil doen moet je er een nemen. Als je het juiste type neemt kan je daarmee ook nog je ontsteking laten bijstellen en is er nog wat (klein beetje) winst te maken.
Een maatje van me heeft een GSXR 600 met PC en full system, ik moet wel zeggen dat dat ding echt ontzettend mooi loopt, als een naaimachientje zo soepel en zuiver, mooier als de mijne, maar o zo snel...
Ik zou zeggen, bel eens naar Fredriks (www.tovami.com), laat je voorlichten en maak een afspraak!