GSXR 750 W, '95 Winterproject of in delen

Bedoel je 'proost' ofzo? :Z

*serieuze biedingen worden wel in overweging genomen*

Sorry hoor maar hoe lang staat ie al niet te koop? je kan wel lang vasthouden aan een niet reeele vraagprijs of je kan 'm gewoon een keer verkopen.

Maar goed, ik trek mn bod weer in, succes ermee.
 
Laatst bewerkt:
Sorry hoor maar hoe lang staat ie al niet te koop? je kan wel lang vasthouden aan een niet reeele vraagprijs of je kan 'm gewoon een keer verkopen.

Maar goed, ik trek mn bod weer in, succes ermee.


:^
Ik reageer normaal nooit, maar ik heb teveel tijd en moet toch ff iets kwijt.


@TS: Tja, bekijk het even door de ogen van een mogelijke koper. Wat bied je aan? Een motor met twee kapotte blokken waarvan de koper nog maar af moet wachten of je er één goede van kunt maken.... nog maar niet te spreken van de tijd en de kosten die opbouw van zo'n blok kosten. Daarnaast moet de motor helemaal gespoten worden. Dan ben je in totaal zo'n €1000 kwijt (de kleine dingetjes zijn vaak het duurst). Tel daar effe €850 bij op en ik denk dat de gemiddelde potentiële koper liever een goed lopend exemplaar voor minder koopt. Ik wil de motor helemaal niet afzeiken hoor, zal een best beestje zijn.

Maar vervolgens krijg je een in mijn ogen serieus bod van €500 om je van de hele handel af te helpen en in plaats van dat je een tegenbod bod plaats je een, in mijn ogen denigrerende, reactie die de bieder zijn bod meteen in doet trekken. Niet echt slim gezien Rednas een van de weinige is, die al maanden gestresseerd is.
Je wilt hem niet in onderdelen verkopen, maar je wilt er wel die prijs voor hebben. Mijns inziens is een bod van €500 helemaal zo gek nog niet als je er niet wilt gaan leuren.
 
Laatst bewerkt:
Voorheen is er meer voor geboden (waarde-indicatie) en dan lager bieden, dat geeft mij het idee dat het niet serieus is.
Ik vind jouw kosteninschatting wel enigszins hoog. En ik denk ook niet dat ik de vraagprijs zal krijgen.
Ik begin ook wel het idee te krijgen dattie maar een keer weg moet en dat het niet op een paar euro moet aankomen, dus tsja.
 
Laatst bewerkt:
:^
Ik reageer normaal nooit, maar ik heb teveel tijd en moet toch ff iets kwijt.
Thanks, ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt.

1) je moet inderdaad maar zien dat je er een lopende motor van kan maken
2) als dat lukt zit je met een compleet gaar blok in onderdelen wat je maar weer moet dumpen ergens
3) de motor is nu beschadigd en zou inderdaad gespoten moeten worden of je zou de kuipen moeten vervangen.
4) je kan nu geen proefrit maken waardoor je misschien meer gebreken niet ontdekt.

Voorheen is er meer voor geboden (waarde-indicatie) en dan lager bieden, dat geeft mij het idee dat het niet serieus is.
Ik vind jouw kosteninschatting wel enigszins hoog. En ik denk ook niet dat ik de vraagprijs zal krijgen.
Ik begin ook wel het idee te krijgen dattie maar een keer weg moet en dat het niet op een paar euro moet aankomen, dus tsja.

Het bod is zeer serieus en een BOD, geen "meer heb ik er echt niet voor over" prijs.

Dat er in het verleden meer is geboden vind ik niet interessant (ik was trouwens een van die bieders, remember?), hij staat er nog steeds namelijk, des te langer een motor stil staat des te minder mensen accepteren om er maar vanaf te komen heb ik gemerkt.

Maar goed, zoals gezegd is het bod ingetrokken.
Ik wens je oprecht succes met de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
Dat er iemand €650 bied helemaal niets zeggen. De bieder hoeft helemaal niet serieus te zijn. Het kan, bij wijze van spreken, net zo goed jouw maatje zijn.
€1000 om deze motor weer netjes op de weg te krijgen is helemaal niet gek hoor. Als zo'n ding open ligt moet je toch ff de lagers meepakken (anders ben je natuurlijk niet slim), pakkingset, keeringset, distri set, klepsteelrubbertjes, olie, filters en bougie's, het spuitklaar maken en spuiten van de kappenset + alle bijkomende en onvoorziene kosten (zuigertjes niet aan de maat of beschadigd, noem maar op).

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er niet eens aan zou beginnen en ik ben niet bang van vuile handen.
 
Hmmm. . . . heb misschien wel interesse.

Heb net gisteren op xtremebikez gepost dat ik wel zin heb om een GSXR project te beginnen.

Op xtremebikez staat dat ik mijn Bol d'Or project niet wil verkopen maar enkel wil ruilen voor een GSXR project.

Er heeft zich vandaag iemand gemeld met interesse voor de Bol (koop). Gaat dat door dan klop ik hier aan.

Peter
 
Hmmm. . . . heb misschien wel interesse.

Heb net gisteren op xtremebikez gepost dat ik wel zin heb om een GSXR project te beginnen.

Op xtremebikez staat dat ik mijn Bol d'Or project niet wil verkopen maar enkel wil ruilen voor een GSXR project.

Er heeft zich vandaag iemand gemeld met interesse voor de Bol (koop). Gaat dat door dan klop ik hier aan.

Peter
strakke motor!

Heb je hem nog kunnen verkopen?
 
strakke motor!

Heb je hem nog kunnen verkopen?


Nog niet. Maar een ander heeft aangegeven serieuze interesse te hebben en de Bol te willen kopen voor € 750,-
Kreeg vandaag een sms dat hij binnenkort langs komt om te kijken.

Vraag is natuurlijk of ik de Bol wil verkopen voor € 750,- :)

Staat overigens hier op MF.
 
Terug
Bovenaan Onderaan