GSXR 750 W, '95 Winterproject of in delen

Weirda

Die hard MF'er
7 mei 2003
947
8
Amsterdam en Zuid-Limburg
Nu moet hij weg Prijs naar beneden. Na teveel geouwehoer.


Complete Gixxer uit '95 met extra blok. Let wel: Beide blokken zijn beschadigd, maar te repareren.

Bij voorkeur verkoop ik de hele bups in 1 keer.

Van het originele blok is waarschijnlijk het big end lager kaput. Heb hem draaiend en licht rammelend weg gezet. Ik heb het er net uit gehaald. De olie had geen zichtbaar metaal erin - ik heb het filter nog niet gecheckt.
Het vervangende blok heeft naar het lijkt een geknapte ketting gehad, doordat wat spul afgebroken is rondom de waterpomp. De schade valt mee.
Er zitten bij de verkoop 2 dynamo's en 2 startmotoren in
Het kuipwerk zal opnieuw gespoten moeten worden (lichte glijschade en omgevallen in mijn busje).
Bij aankoop in 2006 was hij net op de dyno geweest 100pk ahaw na kleppen vervangen (als ik me niet vergis), andere naalden in de carburateur en een vangingsluchtfilter.
Ik heb de vering nog laten reviseren en wat sportievere vering in laten zetten bij HK, van HK.

Het is een leuke motor die met flink wat TLC de moeite waard is.

Ook zit er een uitdraai van de complete service manual bij.

correctie bouwjaar: 1995

Vraagprijs gesteld op 850 600 euro.
 
Laatst bewerkt:
fotoos
full

full
 
'GSXR 750 W, '94 Winterproject of in delen' > 'GSXR 750 W, '95 Winterproject of in delen'
 
hey, wat wil je voor dat ding hebben? Ik heb zeker interesse

Het is trouwens geen 1995 model : ( (die heeft 6 zuiger klauwen voor, een andere achterbrug, een iets ander frame en een andere koplamp enz)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen: Doe een bod!

En over het bouwjaar: Heb al eens vaker gehoord dat er wat anders is - ik wordt er niet wijs uit. Maar ik laat me graag voorlichten.
 
Ik zou zeggen: Doe een bod!
675,-
als je het niets vind moet je maar zeggen wat je er wel voor wilt hebben, ik heb geen zin om eindeloos heen en weer te bieden :P

En over het bouwjaar: Heb al eens vaker gehoord dat er wat anders is - ik wordt er niet wijs uit. Maar ik laat me graag voorlichten.
bij deze :P
het is waarschijnlijk een 1994 model, iig geen 1995..
 
@ rednas: klopt die had een kapotte 2e versnelling. De motor daar had ik wat onderdelen vanaf gehaald en verkocht. Wilde die ook eerst gaan opknappen. O-)

Maar goed zie dat het 900 euro vraagprijs is geworden, ik haak bij deze af. Schoppie
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan