GSXR 750

Piet Hakbijl

Rookie
6 jul 2004
7
0
Utrecht
Kan iemand mij vertellen of ik de achterkant van mijn bike kan veranderen zodat het een 1 zitter wordt? Alles is mooi aan mijn motor behalve de achterkant, die vind ik nogal log overkomen. De nieuwe GSXR heeft daarintegen een mooie kont.

Bijlage: gsxr2.JPG
 
full


Welkom!
Ik weet het niet. Mono-seatje kopen? Zelf iets maken in Polyester? Geen flauw idee...
 
Kan iemand mij vertellen of ik de achterkant van mijn bike kan veranderen zodat het een 1 zitter wordt? Alles is mooi aan mijn motor behalve de achterkant, die vind ik nogal log overkomen. De nieuwe GSXR heeft daarintegen een mooie kont.
hoi ,die motor is mooi zo joh,heb ook met iemand onderhandeld over precies de zelfde ,maar ik was niet tevreden genoeg met de prijs dus het is hem niet geworden,mooie kleur ,mooie motor,mijn advies lekker zo laten.
 
Kan iemand mij vertellen of ik de achterkant van mijn bike kan veranderen zodat het een 1 zitter wordt? Alles is mooi aan mijn motor behalve de achterkant, die vind ik nogal log overkomen. De nieuwe GSXR heeft daarintegen een mooie kont.

Yep. Is een los kappie voor te koop die de plaats van je co-buddy inneemt.

Kga even op zoek naar een piccie...

Beetje veel overbelicht 8-) , maar toch: Gixxer

:)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan