GSXR K4 special??

juupje

MF'er
3 jul 2008
34
0
Hallo allemaal,

Ik ben sinds dit weekend de trotse bezitter van een GSXR 600 uit 2004, Nu kwam bij het afsluiten van de verzekering uit het kenteken naar boven dat dit een GSXR "special" zou zijn. Volgens het vrouwtje van Unive zou je een: replica, special en een "gewone" hebben, weet iemand dit verschil? Ik heb een gewone blauw witte. Maar de actalogus prijs ligt 1000 euro duurder....

Mvg

Hans
 
heb je een foto ??
Misschien een actie pakket toen geweest ? ik weet wel dat de K5 er in de 20th anniversary was :)
 
Wel lullig als nu blijkt dat je een "special" hebt waarmee de vorige eigenaar gevallen is en er de "gewone" kuipen voor gekocht heeft. Heb je een "standaard" motor maar je betaald meer voor de verzekering...
 
Is het niet de 20th anniversary edition? Speciale remschijven, uitlaat en zadel geloof ik?

Zal wel eens op internet gaan speuren..
 
Suzuki%20GSXR600%2005%2020th%20anver.jpg
 
Volgens mij is er toch ook een corona uit 2004?

Anyway, als je niet de blauw/witte van de foto die rewd heeft geplaatst hebt heb je een gewone. Maar goed, ik weet niet of je hem al risk hebt verzekerd maar het kost maar een paar cent/euro meer hoor.
 
Ik heb bij Unive precies hetzelfde "probleem" gehad, ook met een K4. Dikke onzin, hub systeem klopt niet helemaal.
Gewoon de cataloguswaarde zelf handmatig even aanpassen en doorgeven en dan is er verder niets aan de hand.
 
:^ Het is idd een beetje vreemd bij unive. Ik had daar het zelfde met mijn gsxr 750 K6 (kenteken 2007).
Er is alleen een yoshimura special, zei de dame. Na wat zoeken en meer aandringen kwam opeens de "gewone" te voorschijn. Daarbij verder de accesoires vermeld en klaar.

Toevallig zit er een kantoor hier in de buurt, dus ben daar heen gegaan. Praat toch ff makkelijker :+
 
Ik had precies hetzelfde als Blue-bird . . . Zelfde motor met het zelfde verhaal. Er is alleen Yoshimura in ons systeem . . .

Uiteindelijk, nadat ik bleef volhouden dat ik toch echt geen Yoshimura versie heb kwam de normale versie naar boven . . . Het systeem zal wel slecht zijn ofzo . . Ik heb verder nooit het idee gehad dat Unive me voor de gek probeerde te houden.
 
Vandaag f gebeld met unive, en ze hebben alleen een special en een repica in het systeem, als ik een andere had, moest ik dit maar gewoon aangeven op het aanvraag formulier. Met de bijbehoorende catalogus prijs uit 2004. Nu de vraag wat is dat precies?? Weet iemand dit toevallig?

Alvast bedankt, groetjes!
 
Kijk is op Motorverzekering: premie berekenen en afsluiten

Kies de 2e optie . . ik heb even snel gekeken en ik kan gewoon een GSX-R 600 uit 2004 selecteren. Hetzelfde geval met mijn eigen motor toen . . maar blijkbaar gebruiken de medewerkers van Unive een ander systeem welke niet dezelfde data bevat als die van de website.

Oorspronkelijke consumentenprijs € 10990,-

Dit is wat ik te zien krijg op de website van Unive. :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan