Jorrit_0341
Rookie
- 17 aug 2022
- 6
- 4
Goedenavond,
Op mijn suzuki gsxr k5 600cc heb ik foutcode c28, welke ik maar niet weg kan krijgen.
Ik heb zelf mijn stva gerepareerd adhv de beschikbare how to van dit forum. Alles doorgemeten en de weerstand meet perfect. Als ik mijn motor start heb ik helaas nog steeds de c28 foutcode. Met luchtfilterhuis open zie ik de kleppen van de stv open gaan en weer langzaam sluiten. Ook heb ik de weestand van mijn bekabeling vanaf de ecu naar de stva doorgemeten. Dit zit ook rond de 8 ohm.
Het enige wat ik mogelijk verkeerd heb gedaan is de verkeerde kit gebruikt ( high tack) om de ruimte tussen connector en spoel op te vullen, omdat ik niets anders voorhanden had. Wel meet de weerstand gewoon goed ( meermaals gecheckt). Ook heb ik alle connectoren met contactspray gereinigd.
Hopelijk kan iemand me hierbij helpen..Ben een beetje ten einde raad. Zou het kunnen dat de stva gewoon kapot is ondanks dat deze wel zijn werk doet? Of evt ecu?
Alvast bedankt!
Mvg, jorrit
Op mijn suzuki gsxr k5 600cc heb ik foutcode c28, welke ik maar niet weg kan krijgen.
Ik heb zelf mijn stva gerepareerd adhv de beschikbare how to van dit forum. Alles doorgemeten en de weerstand meet perfect. Als ik mijn motor start heb ik helaas nog steeds de c28 foutcode. Met luchtfilterhuis open zie ik de kleppen van de stv open gaan en weer langzaam sluiten. Ook heb ik de weestand van mijn bekabeling vanaf de ecu naar de stva doorgemeten. Dit zit ook rond de 8 ohm.
Het enige wat ik mogelijk verkeerd heb gedaan is de verkeerde kit gebruikt ( high tack) om de ruimte tussen connector en spoel op te vullen, omdat ik niets anders voorhanden had. Wel meet de weerstand gewoon goed ( meermaals gecheckt). Ook heb ik alle connectoren met contactspray gereinigd.
Hopelijk kan iemand me hierbij helpen..Ben een beetje ten einde raad. Zou het kunnen dat de stva gewoon kapot is ondanks dat deze wel zijn werk doet? Of evt ecu?
Alvast bedankt!
Mvg, jorrit