GSXR Ketting geknapt lekt olie & koelvloeistof??

Nickdeleeuw

Rookie
20 nov 2018
6
3
Beste motor-forummers,

Helaas is de ketting van m'n gsxr geknapt en heeft daarbij de oliepomp/waterpomp geraakt? Graag jullie hulp, er komt olie uit het gat naast het voortandwiel welke onderdelen denken jullie dat ik moet vervangen? Hele kettingset ook doen of kan dit nog prima mee? heb echt geen idee kan eventueel nog meer foto's uploaden. En jaa m'n motor ziet er niet uit hahah, ben benieuwd naar jullie reacties. alvast bedankt.


EzqR0d5lTtiSifbgCUiWbw.jpg
 
Ik vergelijk regelmatig de prijzen, maar de vraagprijs is zeer regelmatig duurder, of minimaal gelijk.
Het verbaasd mij eigenlijk best wel.
Mogelijk kan een grote zaak iets andere prijzen hanteren dan de officiele vraagprijs. Maar daar houd ik mij niet zo mee bezig.
Maar heel fijn dat jullie bij cmsnl goedkoper uitzijn.
+1
Ik zoek altijd onderdelen op CMSNL voor een prijsindicatie. Ik bestel telefonisch of per mail bij een officiële suzuki dealer. (Zonder prijsaanvraag tot 50 euro) en het is nog nooit duurder geweest als bij CMSNL.
Als deze dealer het niet op voorraad heeft en je besteld voor 16.00 uur dan krijgt hij nachtlevering. En is je onderdeel er de volgende morgen. Zelfs op zaterdag.
(En dan is het mij nog nooit opgevallen dat CMSNL prijzen excl BTW toont)
Dealers moeten toch doodziek worden van bellende klanten voor de laagste prijs.
 
Holy tering wat kan een topic hier uit de hand lopen. @Nickdeleeuw vroeg gewoon wat ie allemaal moet vervangen, en hier komen meteen rants over CMSNL vs dealers etc. Omdat iemand anders die niet TS was een aanname deed over TS omdat er geen OEM boutje op zn motor zit. @Rob RD kan het niet beter.
 
gelukkig is de prijs van de onderdelen van ondergeschikt belang. de goede relatie die je als klant opbouwt met al die online bedrijven, daar ligt het echte grote voordeel ! heb je een technisch probleem, als goede klant hoef je het alleen maar even te vragen en ze helpen je graag op weg, soms sturen ze je zelfs gratis ende voor niets speciaal gereedschap op dat je even mag gebruiken !

zo'n voordelen heb je allemaal niet bij de dealer achter de hoek. zet je daar een stap binnen in hun "veel te dure winkel" zien die enkel een citroen die dringend uitgeknepen moet worden voor een ander het doet ...
 
+1
Ik zoek altijd onderdelen op CMSNL voor een prijsindicatie. Ik bestel telefonisch of per mail bij een officiële suzuki dealer. (Zonder prijsaanvraag tot 50 euro) en het is nog nooit duurder geweest als bij CMSNL.
Als deze dealer het niet op voorraad heeft en je besteld voor 16.00 uur dan krijgt hij nachtlevering. En is je onderdeel er de volgende morgen. Zelfs op zaterdag.
(En dan is het mij nog nooit opgevallen dat CMSNL prijzen excl BTW toont)
Dealers moeten toch doodziek worden van bellende klanten voor de laagste prijs.
Pas geleden nog een aantal Honda onderdelen besteld bij een dealer ,eerst de prijzen bij CMSNL opgezocht,
achteraf bleek de prijs die ik moest betalen iets hoger dan bij CMSNL,blijkbaar rekent die dealer een opslag als je
de onderdelen snel wil hebben,verder hanteert CMSNL gewoon de officiële dealerprijzen en die zijn inderdaad excl btw
op hun site.
 
Terug
Bovenaan Onderaan