GSXR Koppelingsdeksel met "raam", waar te krijgen?

TurboFrans

MF veteraan
1 jun 2004
2.409
0
Leiden
Hee hallo,

Wie kan mij helpen aan een betaalbare GSXR1127 Koppelingsdeksel met doorkijkglas (of zo iets)

Zoiets als hieronder.

full


Ik hoor het graag
 
staan regelmatig op ebay.
gewoon zo nu en dan ff kijken

Klopt, was tot vanmiddag de hoogste bieder, maar liep op tot 160 pond, en dan moet je eerst je deksel opsturen naar de UK, en daarna krijg je hem terug (betaal je weer verzendkosten), dus al om al wordt het dan wel een heel duur koppelingsdekseltje!!
 
Klopt, was tot vanmiddag de hoogste bieder, maar liep op tot 160 pond, en dan moet je eerst je deksel opsturen naar de UK, en daarna krijg je hem terug (betaal je weer verzendkosten), dus al om al wordt het dan wel een heel duur koppelingsdekseltje!!
wat dacht je dan, dat je voor een appel en een ei een dergelijke modificatie kan kopen?

vakwerk kost geld :W
 
wat dacht je dan, dat je voor een appel en een ei een dergelijke modificatie kan kopen?

vakwerk kost geld :W

Ja Frans , dat kost geld O-)

al op duitse site's / fora gekeken

deksel die had gekocht bleek lekker verrot draad te hebben :( :( :(

komen weer extra onkosten aan ;(

gr. Henk
 
Dat is geen plexiglas.

Het is lexaan, een polycarbonaat wat onbreekbaar is een soort van "Bullitproof"

Ik heb het in principe over (snijverlies) dus voor nop mag je een stukkie hebben.

:W
 
Dat is geen plexiglas.

Het is lexaan, een polycarbonaat wat onbreekbaar is een soort van "Bullitproof"

Ik heb het in principe over (snijverlies) dus voor nop mag je een stukkie hebben.

:W
Whoo dank je !
Heb wel een leuk iedee voor me deksel.
Oké, polycarbonaat zecht me idd meer. :Y

Wil je het mischien op stuuren ?
(ik betaal uiteraart die kosten dan)
 
Dat is geen plexiglas.

Het is lexaan, een polycarbonaat wat onbreekbaar is een soort van "Bullitproof"

Ik heb het in principe over (snijverlies) dus voor nop mag je een stukkie hebben.

:W

Proffie , als je nog een stukje over hebt , ;) ;)

gr. Henk
full
 
Ja dag :W :W

Ben Pieter Post niet O-)

Henk geen probleem ik heb genoeg voor 8 Windows dus als ik je er blij mee kan maken.
Het is overigens 6 mm dik.

Henk jij had toch interesse in de K & N's ??

gr Sander
 
Ja dag :W :W

Ben Pieter Post niet O-)

Henk geen probleem ik heb genoeg voor 8 Windows dus als ik je er blij mee kan maken.
Het is overigens 6 mm dik.

Henk jij had toch interesse in de K & N's ??

gr Sander
Pieter Post :W heb je dat toevallig ook over in een ander kleurtje,,wil ook een raampje maken voor de Kat maar dan in Blauw....

Of hamvraag 2 waar kan ik het evt bestellen in 6 dik? of moet ik een bushokje slopen s'nachts...

Hoor graag van U *O*

full
 
Laatst bewerkt:
Ron: Wij bestellen op de zaak regelmatig bij Bruhamij in Ede, misschien kunnen / willen ze jou wel aan een stukje helpen?

Bjorn
 
Bij Jan Freese kon je het laten doen, d.w.z. hij stuurde het op naar een mannetje. Is vast niet goedkoop (als het nog kan), maar doet toch heel wat minder zeer dan bij GSG/Moko.
 
Hee Sander, hou toch maar een raampje voor me appart, ga zelf wel iets fabriceren.

Trouwens ik heb mega de pleuris in, ik zat net buiten de prijzen met het toernooi, en er natuurlijk weer uitgegaan zoals wij dat altijd doen, 5,5 uur gespeeld, misschien 6 handen gespeeld, 3 handen met de betere megakaarten vreselijk lullig verloren.....wat een :( :( :( spel is dat poker trouwens!!! hahahaha
 
Laatst bewerkt:
Hee Sander, hou toch maar een raampje voor me appart, ga zelf wel iets fabriceren.

Trouwens ik heb mega de pleuris in, ik zat net buiten de prijzen met het toernooi, en er natuurlijk weer uitgegaan zoals wij dat altijd doen, 5,5 uur gespeeld, misschien 6 handen gespeeld, 3 handen met de betere megakaarten vreselijk lullig verloren.....wat een :( :( :( spel is dat poker trouwens!!! hahahaha

Maar goed dat ik thuis ben gebleven :Y

PC is niet goedkoop ik koop het altijd per m2, wat het kost als je een stukkie haaalkt weet ik niet.

Ik het toch liggen anders gaat het de vuilbak in.

:Y
 
Pieter Post :W heb je dat toevallig ook over in een ander kleurtje,,wil ook een raampje maken voor de Kat maar dan in Blauw....

Of hamvraag 2 waar kan ik het evt bestellen in 6 dik? of moet ik een bushokje slopen s'nachts...

Hoor graag van U *O*

[afbeelding]

Ron ik heb alleen heldere lexaan.

Dat blauw moet je er dan maar bij fantaseren.

*D
 
Heb een keer ergens een DIY handleiding gelezen hoe je zoiets zelf kunt fabrieken. Kan het alleen niet meer vinden... ;(
 
Maar goed dat ik thuis ben gebleven :Y

PC is niet goedkoop ik koop het altijd per m2, wat het kost als je een stukkie haaalkt weet ik niet.

Ik het toch liggen anders gaat het de vuilbak in.

:Y

Maar als ik helemaal naar Den haag moet rijden word het nog een duur stukje lexaan snap je.
Wil het wel graag hebben.
 
Hey Frans,
Ik ben op de motorbeurs deze gasten tegen gekomen en zij hadden er een in de vitrine.
toen was jij nog met die 750 bezig en zelfs die kon hij regelen.
misschien de moeite om er te kijken. http://www.grand-canyon.nl/
ermax: home

gr Fer
 
Terug
Bovenaan Onderaan