gsxr-r 1327 streetfighter

Binnenkort deze gsxr1100 (zie attachment) in mijn bezit. Eindelijk een origineel kontje op een gsxr streetfighter dacht ik. Of het mooi is of lelijk blijft toch persoonlijk. Mijn vriendin vind het lelijk... Het zit wel fijn en is mooi gedaan. Wil er wel een kroonplaat op met stuurpootjes en een knap los stuur. De originele clip-ons zitten er nu op, en dat is wel jammer...

Iemand een tip waar ik zo'n kroonplaat of "losse opzet" pootjes kan vinden tegen scherpe prijzen?

Bijlage: 29741.jpg
 
Binnenkort deze gsxr1100 (zie attachment) in mijn bezit. Eindelijk een origineel kontje op een gsxr streetfighter dacht ik. Of het mooi is of lelijk blijft toch persoonlijk. Mijn vriendin vind het lelijk... Het zit wel fijn en is mooi gedaan. Wil er wel een kroonplaat op met stuurpootjes en een knap los stuur. De originele clip-ons zitten er nu op, en dat is wel jammer...

Iemand een tip waar ik zo'n kroonplaat of "losse opzet" pootjes kan vinden tegen scherpe prijzen?

Dat is een duidelijk voorbeeld van smaken verschillen.
 
Haha, gelukkig wel. De kont gaat nog wat omhoog, plus een ander stuurtje. Voor een andere gsxr ben ik nog aan het kijken naar een ander niet-R1 of Ducati zitje.
Of misschien toch wel, maar voorlopig ga ik voor iets anders...
beetje buell style lijkt me wel wat. harris tank...
 
Binnenkort deze gsxr1100 (zie attachment) in mijn bezit. Eindelijk een origineel kontje op een gsxr streetfighter dacht ik. Of het mooi is of lelijk blijft toch persoonlijk. Mijn vriendin vind het lelijk... Het zit wel fijn en is mooi gedaan. Wil er wel een kroonplaat op met stuurpootjes en een knap los stuur. De originele clip-ons zitten er nu op, en dat is wel jammer...

Iemand een tip waar ik zo'n kroonplaat of "losse opzet" pootjes kan vinden tegen scherpe prijzen?
2ehands.nl of marktplaats :)
 
net naast het net gevist vorige week... kroonplaat met renthal stuurtje 70,-....

jammerrrr.. ik blijf verder zoeken...

:)
 
Yoo!
Best wel een net ding toch?
Ben 'm volgens mij al vaak tegengekomen op 't net....
maar dan met gouden wielen?
Tsjaa, de kwestie kontjes.....
Ik vind 'm ook wat aan de lange kant, en niet zo origineel....
maar hij zit er wel netjes op!
En vind je 'm zelf mooi? nou, daar gaat 't om! *D
Heb zelf ook een Gixxer 1100 gehad met een 916 kontje.
Heb daar later een R1 kont opgezet, maar ik kom beiden net iets te vaak tegen.
Ben nu iets redelijk extreems aan 't bouwen (naar nederlandse begrippen...) meer duits zeg maar....
maar daar lopen de meningen ook nogal over uiteen.
Vreemd toch, dat er per land een totaal andere smaak heerst.
Kijk maar naar de Engelse, franse, en duitse Fighters, totaal verschillend...
En waar lijken onze kaas-Fighters nou op? zelf denk ik meer Engels....

Greetz, SoeF!

P.S. Volgende week een foto, ben nu met de balhoofdplaten bezig....
 
misc
 
Terug
Bovenaan Onderaan