gsxr-r600 SRAD (circuit)

Status
Niet open voor verdere reacties.

RSV31

MF veteraan
26 jun 2006
2.615
203
Suzuki GSX-R 600 circuitracer `98 (geen kenteken dus))

* Voorvork volledig instelbaar en aangepast (veren + shims) (HK Suspension)
* Achterschokbreker volledig instelbaar en aangepast (veer + shims) (HK Suspension)
* Domino snelgas
* Stalen remleidingen
* On-board videocamera systeem (
)
* Extra set velgen, inclusief remschijven, met goede regenbanden
* Volledige reservekuip
* Radiale Brembo 19x20 rempomp
* Wave remschijven
* Dynojet stage 2 kit
* P&P clip-ons
* Instelbare WP stuurdemper
* Instelbare Valtermoto rem-schakelset
* GP500 double bubble ruitje
* Stompgrip
* Explosafe
* Paddock stands voor en achter
* Zwaardere koppelingveren
* Heel veel reserve onderdelen: clip-ons, rem/koppelingshendel, wp voorveren, kettingwielen met verschillende verhoudingen, pakkingset, revisieset t.b.v. remklauwen etc.

Uiteraard de beperking van de rijder, maar de motor was voor mij goed voor een 1.56.019 op Assen. Laat je niet misleiden door het bouwjaar, het is een wolf in schaapskleren met kwalitatief hoogwaardige accessoires.

Motor is recentelijk (augustus 2009) voorzien van Dot 5.1. remvloeistof, nieuwe motorolie (Bel-Ray EXS 0W40), nieuwe (Brembo) remblokken en een nieuwe koppelingskabel. Ik doe de motor weg omdat ik een circuitmotor van een recenter bouwjaar wil kopen. Motor heeft nooit een klap verkeerd gegeven, geen problemen met geluid en verbruikt geen olie.

Zit er dan helemaal geen addertje onder het gras........nou...niet echt. Als je van een strak gepoetste motorfiets houdt dan moet je wellicht de reserve kuip er op zetten, de kuip die er nu op zit is een beetje dof. Geen roest, geen gaten maar ik ben niet echt een poetser.

Prijs voor het hele pakket: EUR. 2350,-

Onderdelen worden vooralsnog niet los verkocht, de koper heeft de eerste keus.
 
.
full
 
Misschien handig om in de topic titel te vermelden dat het om een circuit motor uit 98 komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan