GSXR1000 - 2005 - schade - 4500$ (3000€)

dutchneon

MF'er
25 jun 2009
81
0
Vuren
Amerikaanse maat van me heeft z'n motor over laten komen uit de states
maar is beschadigd tijdens transport.

Verzekering gaat gelukkig uitbetalen, maar hij gaat hem toch verkopen!
Omdat ie verliefd is geworden op de nieuwe ZX6R

Motor is van 2005, hij is eerste eigenaar
heeft 1500 miles op de klok
Maar staat dus op Amerikaanse registratie en fiets is in Duitsland!


Mischien iemand hier die in is voor een avontuur?
Wellicht een goede basis voor een circuitfiets?


Schade zoals op de foto's:
4760abbe3ea5704537e79e.jpg


4760abbe3ea9824537e79e.jpg


4760abbe3ead9f4537e79e.jpg
 
Laatst bewerkt:
watskeburt...?! :o

enneuhh... TS... verkoop je alleen motoren via MF of spam je ook nog es zo hier en daar..?

:N -O-
 
Haha ik spam samen met m'n broertje.......

Heb alleen nog niet zoveel motorverhalen te vertellen omdat ik pas over een week of 3 met mn
z1000 naar Lelystad kan en ik in de tussentijd dus alleen maar heel af en toe op de gsxr600 van m'n broertje rijd.....
Maar de verhalen komen zeker en vast wel los straks :D

Enja ik probeer hier alleen maar iemand te helpen hoor..... bovenstaande motor is niet van mij!
 
Haha ik spam samen met m'n broertje.......

Heb alleen nog niet zoveel motorverhalen te vertellen omdat ik pas over een week of 3 met mn
z1000 naar Lelystad kan en ik in de tussentijd dus alleen maar heel af en toe op de gsxr600 van m'n broertje rijd.....
Maar de verhalen komen zeker en vast wel los straks :D

Enja ik probeer hier alleen maar iemand te helpen hoor..... bovenstaande motor is niet van mij!

als ik in je aanbodgeschiedenis kijk, zie ik alleen import motoren staan, vandaar mijn gedachtegang.. ;)

succes iig, en wat betreft dat spammen, kan ook zonder ervaring... O-) -O-
 
als ik in je aanbodgeschiedenis kijk, zie ik alleen import motoren staan, vandaar mijn gedachtegang.. ;)

succes iig, en wat betreft dat spammen, kan ook zonder ervaring... O-) -O-


Yep snap 'm...... ga veel met die Amerikanen om in Duitsland en dan kom je regelmatig wat tegen, dusja wie weet kan ik er eens iemand blij mee maken!

Maar spammen doe ik nu nog op verschillende auto fora, want ik heb wel door dat ik hier niet met m'n koekblik verhalen hoef aan te komen :P
 
Yep snap 'm...... ga veel met die Amerikanen om in Duitsland en dan kom je regelmatig wat tegen, dusja wie weet kan ik er eens iemand blij mee maken!

Maar spammen doe ik nu nog op verschillende auto fora, want ik heb wel door dat ik hier niet met m'n koekblik verhalen hoef aan te komen :P

ligt maar net aan je interesse ;)

ook over koekblikke kun je hier babbele, heb je wat bijzonders dan..?
 
Post ook eens detail foto's van de onderdelen die er af gehaald zijn en de zijkanten van de fiets.

Bij transportschade zijn die onderdelen vaak vrij simpel/netjes/goedkoop te repareren ... tenzij 't vliegtuig of de boot over de kop is gegaan.... óf de fiets zélf, onderweg naar de boot/het vliegtuig toe. Maar óók dat is natuurlijk "transport".

[edit]Én ik lees nú de ondertitel "God made me an atheist" van TS pas ............. Maar is wél toepasselijk _O- [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Post ook eens detail foto's van de onderdelen die er af gehaald zijn en de zijkanten van de fiets.

Bij transportschade zijn die onderdelen vaak vrij simpel/netjes/goedkoop te repareren ... tenzij 't vliegtuig of de boot over de kop is gegaan.... óf de fiets zélf, onderweg naar de boot/het vliegtuig toe. Maar óók dat is natuurlijk "transport".

[edit]Én ik lees nú de ondertitel "God made me an atheist" van TS pas ............. Maar is wél toepasselijk _O- [/edit]


We moeten het nu even doen met deze foto's maar dat was inderdaad ook het eerste waar ik om vroeg toen hij me hierover liet weten
Hij zit zelf echter nog in Irak, dit zijn foto's die zijn vrouw heeft genomen.....
hopelijk snel betere foto's!
 
Amerikaanse maat van me heeft z'n motor over laten komen uit de states
maar is beschadigd tijdens transport.

Verzekering gaat gelukkig uitbetalen, maar hij gaat hem toch verkopen!
Omdat ie verliefd is geworden op de nieuwe ZX6R

Motor is van 2005, hij is eerste eigenaar
heeft 1500 miles op de klok
Maar staat dus op Amerikaanse registratie en fiets is in Duitsland!


Mischien iemand hier die in is voor een avontuur?
Wellicht een goede basis voor een circuitfiets?


Schade zoals op de foto's:
[http://wiesbaden.bookoo.com/pic1/i/2009/10/14/4760abbe3ea5704537e79e.jpg (afbeelding)]

[http://wiesbaden.bookoo.com/pic1/i/2009/10/14/4760abbe3ea9824537e79e.jpg (afbeelding)]

[http://wiesbaden.bookoo.com/pic1/i/2009/10/14/4760abbe3ead9f4537e79e.jpg (afbeelding)]

Dat avontuur trekt me niet zo...
 
Die witte pick-up heeft er ook mee te maken :Y

Want die heeft een deuk in de flank :P

Blijft een mooie bike zo'n 1000 K5 (als ie heel is)
 
http://wiesbaden.bookoo.com/item.jsp;jsessionid=abcMopNv-6Tvz9RaCrCss?itemId=11893947 (Klikkerdeklik) .... scheelt wel weer een beetje in prijs voor exact hetzelfde item, hè :+

prijzen zijn daar in de regel in US Dollars als ik wat meer zaken bekijk op die site (en TS er vást geen €500,- op wil toeleggen), dus waar die overgebleven $1000,- (€676,36) blijft is mij dan weer een raadsel O-)
 
Laatst bewerkt:
http://wiesbaden.bookoo.com/item.jsp;jsessionid=abcMopNv-6Tvz9RaCrCss?itemId=11893947 (Klikkerdeklik) .... scheelt wel weer een beetje in prijs voor exact hetzelfde item, hè :+

prijzen zijn daar in de regel in US Dollars als ik wat meer zaken bekijk op die site (en TS er vást geen €500,- op wil toeleggen), dus waar die overgebleven $1000,- (€676,36) blijft is mij dan weer een raadsel O-)

Wat denk je van btw en invoerrechten e.d. ????
die gasten hoeven dat niet te betalen als ze onderling verkopen maar reken maar niet dat je die motor meekrijgt zonder btw en ivoerrechten te betalen!!!

Ik ben nu aan het kijken of daar onderuit te komen is met het oog op circuitgebruik ;)


En NU ook meteen kappen met al dat wantrouwige gedoe, ik dacht dat motorrijders onder elkaar altijd volwassen en vriendelijk tegen elkaar waren, maar ik kots van enkele reacties van mensen hier :(

als ik gewoon een motor wil verkopen ga ik wel naar marktplaats |(
 
Laatst bewerkt:
op MP wil je verkopen ;)

hier dus niet :?


:W

Dacht dat ik wel duidelijk gemaakt had dat deze motor niet van mij was???
ik verkoop dus niks........

Ik wil alleen wijzen op deze mogelijkheid maar ik ga denk ik maar eens aan de mods rapporteren dat ze de hele boel kunnen verwijderen want ik voel me hier niet echt welkom, dat was al niet toen ik de verhalen over m'n z1000 postte en nu al helemaal niet meer :r
 
Laatst bewerkt:
Dacht dat ik wel duidelijk gemaakt had dat deze motor niet van mij was???
ik verkoop dus niks........

Ik wil alleen wijzen op deze mogelijkheid maar ik ga denk ik maar eens aan de mods rapporteren dat ze de hele boel kunnen verwijderen want ik voel me hier niet echt welkom, dat was al niet toen ik de verhalen over m'n z1000 postte en nu al helemaal niet meer :r


niet huilen mamma geeft er wel een kusje op :Y

nee maar komop man je kan opmerkingen verwachten zoals hierboven als je inderdaad meerdere import heb zoals ik begrijp(heb het niet bekeken maar so be it).

dus stel je niet aan en negeer het gewoon :W
 
niet huilen mamma geeft er wel een kusje op :Y

nee maar komop man je kan opmerkingen verwachten zoals hierboven als je inderdaad meerdere import heb zoals ik begrijp(heb het niet bekeken maar so be it).

dus stel je niet aan en negeer het gewoon :W

:^ 't blijft een forum... en we zijn nu eenmaal kritisch... ;)
 
en jawel! de eerste bieding is een feit, we zijn van start! *O*


Heb al reactie gehad van meerdere mensen die ook gewoon de vraagprijs willen geven hoor dus zet die sarcasme mode ook maar uit :W

En ik zal er inderdaad rekening mee houden dat het merendeel van de mensen hier wantrouwig is :N
 
Heb al reactie gehad van meerdere mensen die ook gewoon de vraagprijs willen geven hoor dus zet die sarcasme mode ook maar uit :W

En ik zal er inderdaad rekening mee houden dat het merendeel van de mensen hier wantrouwig is :N


In geval van meerdere mensen die de vraagprijs willen geven... verkoop het !! Ik zit ook erop te wachten, maar de vraagprijs wordt niet geboden :( .
 
Laatst bewerkt:
In geval van meerdere mensen die de vraagprijs willen geven... verkoop het !! Ik zit ook erop te wachten, maar de vraagprijs wordt niet geboden :( .

:^ ikke niet snap dattie dan nog te koop staat.... en daarnaast was mijn berichtje niet eens sarcastisch bedoeld, tis maar net hoe je hem opvat... wat meer over jou zegt dan over mij.. ;)

@dutchneon Trek je niks aan van die negative berichten en niet of gewoon :+ op reageren het meeste is afgunst.
Het is een mooi aanbod ;)

:? we stellen gewoon vragen omdat iets niet juist lijkt te zijn, terecht toch..? Op een forum mag je vragen stellen, ookal vind jij de manier waarop ze gesteld worden wat minder prettig...

vind het wel een vette fiets, dat zeker! maar dan incl. alle tupperware dan :+
 
Hier zit een luchtje aan, en als iemand zo snel boos wordt pleit dat iemand al helemaal niet vrij. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan