GSXR1000 ijsracer

hmmm,...cool!

lekker blazen over oneindige ijsvlaktes, ben benieuwd hoe plat je kan met die spikes...!?
 
misschien rare opmerking, maar waarom staat er 1300 op zn zijkap ipv 1000....


hm ik zie nu dat dat de laatste pic is en dat is niet dezelfde bike als die op de 2 pics erboven....
 
misschien rare opmerking, maar waarom staat er 1300 op zn zijkap ipv 1000....


hm ik zie nu dat dat de laatste pic is en dat is niet dezelfde bike als die op de 2 pics erboven....
Ze hebben spikes op een GSX-R1000 geschroeft en op een GSX1300R (hayabusa) :9
 
Die spikes lijken mij gewoon 4 of 6 mm boutjes met moer en revetten, waarbij de bovenkant van de bouten in een puntvorm is geslepen. Zou je die dingen zo kunnen kopen? Heeft iemand een idee waar je zoiets kan aankomen? Binnenkant van de band beplakken met ducktape (bescherming voor een binnenband) en klaar!!

Zelf maken van spikes kan altijd nog. Ik zie mij al 400 van die dingen slijpen....pfff

Zit er serieus over te denken om zoiets een keer te gaan doen. Als je dit beheerst, dan is straatrijden nog slechts kinderspel. Nu nog hopen op een echt goede koude winter, want dan zit deze jongen met z'n ZXR op een meer of plas :)

Wie doet er mee? *D
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:46 schreef Mark TT het volgende:
Die spikes lijken mij gewoon 6 mm boutjes met moer en revetten, waarbij de bovenkant van de bouten in een puntvorm is geslepen. Zou je die dingen zo kunnen kopen? Heeft iemand een idee waar je zoiets kan aankomen? Binnenkant van de band beplakken met ducktape (bescherming voor een binnenband) en klaar!!

Zelf maken van spikes kan altijd nog. Ik zie mij al 400 van die dingen slijpen....pfff

Zit er serieus over te denken om zoiets een keer te gaan doen. Als je dit beheerst, dan is straatrijden nog slechts kinderspel. Nu nog hopen op een echt goede koude winter, want dan zit deze jongen met z'n ZXR op een meer of plas :)

Wie doet er mee? *D
Mensen die aan ijspeedway doen, kunnen je waarschijnlijk wel aan spikes helpen.
( www.icespeedway.com )


Elfstedentocht })
 
Ik heb die gasten gewoon gemaild en gevraagd hoe zij het gedaan hebben. Bestel ik dat spul wel via de groothandel.....500 spikes, 1000 revetten en 500 moeren ;)

Ik kan niet wachten, nu het ijs nog!! :P

Het grote MotorForum ijspret festival !! *D
 
Laatst bewerkt:
jongens ik verhuis naar noorwegen of waar dit dan ook is en neem m'n VTR mee :)


tot ziens.... :9
 
Ik heb die gasten gewoon gemaild en gevraagd hoe zij het gedaan hebben. Bestel ik dat spul wel via de groothandel.....500 spikes, 1000 revetten en 500 moeren ;)

Ik kan niet wachten, nu het ijs nog!! :P

Het grote MotorForum ijspret festival !! *D


als je zo gek bent om het te doen en je blijft in NL houd dan het forum op de hoogte denk wel dat er mensen zijn die markTT een kneedown willen zien maken op het ijs ik in ieder geval wel :}

hoest trouwens met de vtr :?
 
NIETS meer van vernomen.

Ik kijk op mijn gemak uit naar een schade VTR of GSX1000R. R1 is ook nog een optie, maar dan alleen de 98 kleurstelling (wit/oranje-rood) en met schade

Tot die tijd blijf ik die ZXR van me verwennen :P . En zij mij... ;)

Dat ijsracen laat me niet meer los. verschillende soorten spikes krijg ik zondag te zien (morgen). I'll keep you posted
 
Terug
Bovenaan Onderaan