GSXR1000 K9 motorblok te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

thomasnur

Die hard MF'er
13 feb 2006
505
0
Hasselt / Belgie
het gaat hier over een motorblok met zeer weinige km's
deze komt met zijkarters enz dus moet je het alleen onderbouwen ,aansluiten en rijden die motor.
verdere inlichtingen en foto's te bekomen op e-mail :
thomasnur@yahoo.com
 
Ik denk niet dat hij geinteresseerd was maar je gewoon een tip gaf ;) Meer info in je advertentie anders heb je over 4 jaar nog steeds een motorblok te koop...
 
Beste MF-ers,

De Te Koop subfora zijn bedoeld om je oude motor of kleding en onderdelen die je niet meer nodig hebt aan te bieden. Hierbij treden we streng op tegen alles wat riekt naar serieuze handel. Zie ook Richtlijnen: Verkooptopics

We verwachten wel dat je als aanbieder een beetje moeite doet om je spullen te verkopen. Dus zet in je topic duidelijk wat je aanbiedt, met relevante informatie (vraagprijs, km stand, bouwjaar, accessoires, kledingmaat etc.) en het liefst een paar foto's. Een advertentie met een link naar een andere (verkoop)site, zoals Kapaza, Marktplaats, Speurders, je eigen website etc is dus niet de bedoeling en gaat direct dicht. Dat geldt ook voor advertenties in hoofdletters, of in een andere taal dan Nederlands. Spullen die via eBay oid verkocht worden, mogen hier ook niet aangeboden worden, omdat de koop uiteindelijk via eBay gaat en niet direct tussen twee MF-ers. We willen hier gewoon complete advertenties waarbij alle info in je topic staat. En wat we zeker niet willen is dat je je op MF aanmeldt om alleen maar een link naar je externe advertentie neer te pleuren.
 
Ik denk niet dat hij geinteresseerd was maar je gewoon een tip gaf ;) Meer info in je advertentie anders heb je over 4 jaar nog steeds een motorblok te koop...

Ik ben gewoon beleefd en dit is blijkbaar iets waar je geen pap hebt van gegeten en trouwens waar moei je uzelf mee als ik zo onbeleefd mag zijn om dit te vragen ?
 
Ik ben gewoon beleefd en dit is blijkbaar iets waar je geen pap hebt van gegeten en trouwens waar moei je uzelf mee als ik zo onbeleefd mag zijn om dit te vragen ?

Nee dit is lekker beleefd...

In duidelijkere taal:
Er word van je verwacht dat je fatsoenlijke en duidelijk info geeft over wat je te koop hebt. En dat bedoelde hij dus ook, niet dat hij persoonlijk dat wou weten maar om je te helpen met je verkoop.

Veel succes... ga je nodig hebben met deze instelling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan