Gsxr1000 l2 koppeling afstellen

Thijzel

Die hard MF'er
25 jul 2010
336
12
Amsterdam
Hoi,

Het aangrijp moment van mijn koppeling is te vroeg. Wanneer de hendel volledig tegen clipon is ingetrokken is de aandrijving net aan ontkoppeld. Meer tensie op de kabel zorgt dat het aangrijp moment meer in het midden van de hendel slag komt te liggen, echter er is dan geen vrije slag meer aanwezig in de hendel. Ik ben bang voor een slippende koppeling als gevolg.

Ik heb de stelschroef bij de platen volgens haynes gecontroleerd, deze staat volgens specs 1 slag uitgedraaid.

Verder staat het heveltje waar de kabel aan vast zit, haaks op de kabel.

Tips om de koppeling mid slag in te stellen, inclusief vrije slag?

Mvg,
Thijs
 
Verder staat het heveltje waar de kabel aan vast zit, haaks op de kabel

zet het eens zo dat het heveltje een hoek maakt van 100 graden, dan speling centrale schroef (hele toer is veel, zet eens op een halve) en dan kabel speling regelen (ik geef kabel in stelschroef altijd 1 mm bewegingsruimte)
 
Laatst bewerkt:
zet het eens zo dat het heveltje een hoek maakt van 100 graden, dan speling centrale schroef (hele toer is veel, zet eens op een halve) en dan kabel speling regelen (ik geef kabel in stelschroef altijd 1 mm bewegingsruimte)
Aanpassingen geprobeerd, ik voel geen verschil. Kan de instelling van de slipper koppeling invloed hebben? Daar heb ik nog niet aangezeten...
 
Je zou je vraag ook hier eens kunnen stellen,daar zit meer kennis over deze modellen,
 
Terug
Bovenaan Onderaan