Gsxr1000 vraagje

stik zeg, 199€ voor een Gpack, doet het dan nog wat anders dan die van van 35€??

als je zelf handig bent kan je zo'n ding voor minder dan 10 euro in elkaar zetten.
tis niks anders dan een weerstandje.
g-pack is echt afzetterij.
en zo'n ding van $35,- is dus precies hetzelfde, met et voordeel dat je kan schakelen tussen aan en uit
 
eigenlijk is een g-pack, 2 weerstandjes: 1 van 1.5kohm en eentje van 750 ohm dient om de begrenzing van de 6de versnelling weg te nemen, en je teller boven de 300km/h te laten lopen. Inderdaad dure weerstandjes zo'n g-pack
 
als je zelf handig bent kan je zo'n ding voor minder dan 10 euro in elkaar zetten.
tis niks anders dan een weerstandje.
g-pack is echt afzetterij.
en zo'n ding van $35,- is dus precies hetzelfde, met et voordeel dat je kan schakelen tussen aan en uit
zo'n stekker haalt alleen zijn begrenzing van 299 km/u eruit meer niet. g-pack regelt de brandstoftoevoer in zijn 2e en 3e versnelling extra omdat ie daar met de emissienormen geknepen is.
 
dan haal je die toch? houd je niet tegen, als je toch geld aan het uitgeven bent stop er dan een pc in..

is er veel verschil tussen de oude pc III en de nieuwe.(170 dollar dus)
Die oude is wel lekker goedkoop op die site die je opgaf
 
zo'n stekker haalt alleen zijn begrenzing van 299 km/u eruit meer niet. g-pack regelt de brandstoftoevoer in zijn 2e en 3e versnelling extra omdat ie daar met de emissienormen geknepen is.
Als je een vaste weerstandswaarde gebruikt denkt de ECU altijd dat ie in de 5e versnelling staat dus is daar niks extra voor nodig lijkt me.
 
Voor de begrenzer weg te halen; als je de buddy er afhaalt en je kijkt achterwaarts dan zie je de cdi kast zitten en dan moet je van de rechtse stekker de meest rechtse ZWART/GELE draad doorknippen de meest linkse is voor de servo als je de uitlaat compleet vervangt moet je deze doorknippen.
Als je er niet uit komt bel je maar even.

groeten Rinus (rf dynojet goes)
 
is er veel verschil tussen de oude pc III en de nieuwe.(170 dollar dus)
Die oude is wel lekker goedkoop op die site die je opgaf
bij de pcII geloof ik is hetzelfde als de pcIIIr. bij de pcII kan je ook ontsteking veranderen. was laatst in een topic hier die het ook had gedaan.
 
@ rinus

bedoel je hiermee de begrenzing in vierde ?? of toch het verhaal over de vermogensbegrenzing. Jeezes hoeveel begrenzingen kan een motor hebben ;(
 
ok, vierde moet dus zesde zijn.

effe alles op een rijtje:
- je hebt de begrenzing voor de emissienormen, dat zit in de zesde versnelling: oplossing is zo'n g-pack of weerstandjes

- het doorknippen van die zwart/gele draad doet wat ? hetzelfde als de g-pack ? of toch het volledig gamma pk'tjes geven ??
 
Dank U, maar hoopte eigenlijk te horen dat het dan wel hetzelfde is :+ , als de Nikko duidelijk beter is geef ik mijn centen daar wel aan :)

praat ik chinees ofzo?
JA DIE ZIJN HETZELFDE!!

het enige wat ze moeten doen is bij een bepaalde versnelling een bepaalde waarde doorgeven. kan dus geen verschil in zitten.
 
})

kalm blijven mijn beste 8-)

ben je zeker dat het hetzelfde is :+
:P
Sigma,ik heb deze ook van Jproducts gekocht en heb deze uiteengehaalt.Hij is dus juist hetzelfde als de G-pack,nml 1 weerstandje van 6.8k.Die ene weerstand dat is alles wat er in zit.Ik heb zelfs het schema om deze stekkertjes zelf te maken met of zonder schakelaar(van de persoon gekregen die die Jproducts maakt.
Ik heb de JSD (Jproducts) ook eronder gezet en deze werkt echt.
De werking is heel simpel en is hetzelde voor de GSXR600/750/1000/TLS/TLR/GSX1400 ,alle injectiemodellen van Suzuki bijna.
Wie meer info wilt hierover vraagt maar.
Oja,een GSXR is afgesteld op 100pk als hij bij de dealer aankomt.Deze moet gewoon een draadje doorknippen om deze naar zijn volle vermogen te brengen.
Heb dit zelf ook al gedaan want ik help bij en Suzuki dealer zo'n beetje na m'n uren.
:)
 
@ JochimK1

Kan je me vertellen hoe ik dit kan zien, of dat bij mij reeds doorgeknipt is of niet, en welk draadje is dit dan. |(
 
Sigma,ik heb deze ook van Jproducts gekocht en heb deze uiteengehaalt.Hij is dus juist hetzelfde als de G-pack,nml 1 weerstandje van 6.8k.Die ene weerstand dat is alles wat er in zit.Ik heb zelfs het schema om deze stekkertjes zelf te maken met of zonder schakelaar(van de persoon gekregen die die Jproducts maakt.
Ik heb de JSD (Jproducts) ook eronder gezet en deze werkt echt.
De werking is heel simpel en is hetzelde voor de GSXR600/750/1000/TLS/TLR/GSX1400 ,alle injectiemodellen van Suzuki bijna.
Wie meer info wilt hierover vraagt maar.
Oja,een GSXR is afgesteld op 100pk als hij bij de dealer aankomt.Deze moet gewoon een draadje doorknippen om deze naar zijn volle vermogen te brengen.
Heb dit zelf ook al gedaan want ik help bij en Suzuki dealer zo'n beetje na m'n uren.
:)

Ik heb reeds een tijd terug gemailed met die gast die ze maakt, lijkt me een heel correcte jongen, hij zegt zelf: als je ze zelf wil maken doe je maar, vind persoonlijk voor 25€ dat ze proper zijn afgewerkt, die schakelaar zie ik het nut niet van in eigenlijk :?

Dus zal deze week een Jpack bestellen, voel je nu echt veel verschil??
 
Terug
Bovenaan Onderaan