GSXR1000K5 project

Toch maar vlug even op de foto verschenen hoewel ik daar geen voorstander an was. Gewoon op mijn afgedankte helm en geleende jas in mijn jeans ... niet volgens de regels van de kunst maar nod breekt wet })
De man was toch beetje geintimideerd door de het vermogen ... Maar wilde per se dat hij zelf eens reed om eens een idee te krijgen van de motor
 
Toch maar vlug even op de foto verschenen hoewel ik daar geen voorstander an was. Gewoon op mijn afgedankte helm en geleende jas in mijn jeans ... niet volgens de regels van de kunst maar nod breekt wet })
De man was toch beetje geintimideerd door de het vermogen ... Maar wilde per se dat hij zelf eens reed om eens een idee te krijgen van de motor

Wanneer komt hij in de kicxstart?
 
Ja dat is zijn fiets.
Ik heb het artikel gelezen.
Leuk stukje Wicked. *D

Liefst had ik gewoon gehad dat ze waren gaan rijden voor paar uur en hun idee er eens over gegeven hadden. Maar de man was blijkbaar iets te geintimideerd nadat hij er een stukje op had gereden ;)

Momenteel baggert mijn vriendin er wat mee rond ... Die leeft helemaal op nu ze weer kan rijden 8-)
 
Wicked,

Het project is inmiddels gestrand in mei, druk bezig met je huis e.d.
Nu zijn we enkele maanden verder en na het compleet doorlezen van je project topic ben ik wel benieuwd naar de huidige staat..

Hoe is het met de motor ?, heb je inmiddels veel km's gemaakt ? Hoe bevallen de brembo's na al die km's sturen ? heb je al nadelen gevonden of dingen nog moeten worden aangepast of die niet helemaal naar je zin zijn ?

Ik vondt het topic tot zover erg mooi om te lezen maar ben nieuwschierig wat de huidige vordingen / staat zijn..
 
Terug
Bovenaan Onderaan