GSXR1000K5 project

ik heb een vraagje over je velgen keuze, zijn die pvm magnesium velgen goed op sraat te gebruiken. Ik heb gehoord dat ze zwakker zijn dan alu en dat ze geen goeie keus zijn voor op straat.

Maar dr schijnt nu ook een 4 jarige TÜV goedekeurde versie van de magnesium variant te zijn, zijn deze pvm dan sterker?

Ik hoop dat ze te gebruiken op straat want ik zou ze dolgraag willen, mits ze verantwoord op straat bruikbaar zijn. Is anders een alu voor en een magnesium achter een optie (of andersom)
 
Laatst bewerkt:
ik heb een vraagje over je velgen keuze, zijn die pvm magnesium velgen goed op sraat te gebruiken. Ik heb gehoord dat ze zwakker zijn dan alu en dat ze geen goeie keus zijn voor op straat.

Maar dr schijnt nu ook een 4 jarige TÜV goedekeurde versie van de magnesium variant te zijn, zijn deze pvm dan sterker?

Ik hoop dat ze te gebruiken op straat want ik zou ze dolgraag willen, mits ze verantwoord op straat bruikbaar zijn. Is anders een alu voor en een magnesium achter een optie (of andersom)

Wel magnesium is gevoeliger. De magnesium die ik heb zijn eigenlijk de pre-productie TUV magnesium velgen van PVM. Heb destijds met PVM contact gehad omtrent deze velgen. MAar moest er naar mijn zin iets te lang op wachten. De TUV keuring was er nog niet officieel toen.

Ze zijn te gebruiken op straat. Alleen zijn ze minder sterk en maar beperkt in tijd. En als je regelmatig naar een lompe bandenboer gaat dan raad ik het je zeker niet aan.
 
Bedankt voor je reactie, betekent minder sterk dan alu nu dat de velg bij de eerste beste stuiter op de weg (door bv een plank of door het asfalt uitstekende boomwortel) dat de velg al een slag heeft?

Want als dat zo is kan ik beter alu gaan omdat ik dan anders bijna elke rit nieuwe velgen kan halen...

Ik zit te denken om een alu voor en een magnesium achter velg te halen omdat het meeste gewicht toch voor zit als je het gas loslaat voor een obstakel op de weg. Met zo'n magnesium achter kan ik mn weg dan weer lekker vervolgen :o


Wel magnesium is gevoeliger. De magnesium die ik heb zijn eigenlijk de pre-productie TUV magnesium velgen van PVM. Heb destijds met PVM contact gehad omtrent deze velgen. MAar moest er naar mijn zin iets te lang op wachten. De TUV keuring was er nog niet officieel toen.

Ze zijn te gebruiken op straat. Alleen zijn ze minder sterk en maar beperkt in tijd. En als je regelmatig naar een lompe bandenboer gaat dan raad ik het je zeker niet aan.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie, betekent minder sterk dan alu nu dat de velg bij de eerste beste stuiter op de weg (door bv een plank of door het asfalt uitstekende boomwortel) dat de velg al een slag heeft?

Want als dat zo is kan ik beter alu gaan omdat ik dan anders bijna elke rit nieuwe velgen kan halen...

Ik zit te denken om een alu voor en een magnesium achter velg te halen omdat het meeste gewicht toch voor zit als je het gas loslaat voor een obstakel op de weg. Met zo'n magnesium achter kan ik mn weg dan weer lekker vervolgen :o

Zo snel zijn die niet stuk ;) Maar ze verwachten wel dat je er geen off-road mee gaat rijden natuurlijk. Het is een beetje een afweging wat je wil maken. Ik heb gewoon bij mijn motor voor performance gekozen. En dit vergt meer onderhoud en voorzichtigheid.
 
Thnx, ik ga een magnesium achterwiel en een alu voorwiel halen :9~ pvm 10y spaaks natuurlijk!

Zo snel zijn die niet stuk ;) Maar ze verwachten wel dat je er geen off-road mee gaat rijden natuurlijk. Het is een beetje een afweging wat je wil maken. Ik heb gewoon bij mijn motor voor performance gekozen. En dit vergt meer onderhoud en voorzichtigheid.
 
Bedankt voor je reactie, betekent minder sterk dan alu nu dat de velg bij de eerste beste stuiter op de weg (door bv een plank of door het asfalt uitstekende boomwortel) dat de velg al een slag heeft?

Want als dat zo is kan ik beter alu gaan omdat ik dan anders bijna elke rit nieuwe velgen kan halen...

Ik zit te denken om een alu voor en een magnesium achter velg te halen omdat het meeste gewicht toch voor zit als je het gas loslaat voor een obstakel op de weg. Met zo'n magnesium achter kan ik mn weg dan weer lekker vervolgen :o


Obstakel op de weg, gas geven en er recht overheen. (Mits nog mogelijk uiteraard, je kan natuurlijk niet over een kliko heenrijden)
 
Wel ik heb nog het laatste Titanium binnen gekregen zoals de as, link bouten en alu kleppendekselbouten. Maar nog geen fotos van genomen.
Komt nog een andere koppelingshendel ...

Ofwel gaat ie ff naar de poly boer om paar paneeltjes bij te maken ofwel naar de uitlaten man. Of paul werkt hem langszaam af
 
Wel ik heb nog het laatste Titanium binnen gekregen zoals de as, link bouten en alu kleppendekselbouten. Maar nog geen fotos van genomen.
Komt nog een andere koppelingshendel ...

Ofwel gaat ie ff naar de poly boer om paar paneeltjes bij te maken ofwel naar de uitlaten man. Of paul werkt hem langszaam af

Nou schiet op met die foto's dan..... tsss waar wacht je op,..... ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou schiet op met die foto's dan..... tsss waar wacht je op,..... ;)

Heb tijdje contact gehad met goodridge om die banjos te krijgen voor op de klauw maar dan fatsoenlijk gemaakt zodat ze bruikbaar waren.
Kostprijs 4000 pond for 100 stuks. Ik heb ze vriendelijk bedankt. Ik kaart een probleem aan en ze vragen mij de oplossing te betalen.
Wel voor dat geld kan ik ze overal laten maken ...
 
Heb tijdje contact gehad met goodridge om die banjos te krijgen voor op de klauw maar dan fatsoenlijk gemaakt zodat ze bruikbaar waren.
Kostprijs 4000 pond for 100 stuks. Ik heb ze vriendelijk bedankt. Ik kaart een probleem aan en ze vragen mij de oplossing te betalen.
Wel voor dat geld kan ik ze overal laten maken ...


Tja, kan het me ergens wel voorstellen, want je kan ze gewoon monteren maar dan tussen je remleiding. Om speciaal voor jou z'n banjo te laten maken kost ze weer geld en behoort wellicht niet tot hun assortiment.

Dan nog vind ik het wel een ontzettend hoog bedrag!
Kost je dan €58,81 per banjo en hopen dat je de rest kwijt raakt aan klanten van Goodridge. _O-

Ga je nu die banjo's ergens anders laten maken of word je banjo handelaar? ;)
 
Laatst bewerkt:
Tja, kan het me ergens wel voorstellen, want je kan ze gewoon monteren maar dan tussen je remleiding. Om speciaal voor jou z'n banjo te laten maken kost ze weer geld en behoort wellicht niet tot hun assortiment.

Dan nog vind ik het wel een ontzettend hoog bedrag!
Kost je dan €58,81 per banjo en hopen dat je de rest kwijt raakt aan klanten van Goodridge. _O-

Ga je nu die banjo's ergens anders laten maken of word je banjo handelaar? ;)

Je kan ze inderdaad tussen de leiding monteren daar heb je gelijk in. Alleen is dit niet de optimale oplossing als je ze direct op de klauw kunt monteren.
Wat ik alleen aangaf is dat die banjos of prototypes die ze nu hebben niet bruikbaar zijn.
Dus verwacht je toch dat ze ergens dat ze er eens over nadenken ;)

Maar 4000 pond is gewoon fijn dat ik hun development compleet betaal en zij distribueren ze nadien voor een habbekrats ...

Wel voor 4000 pond heb ik goodridge absoluut niet nodig :W :W :W
 
Nou schiet op met die foto's dan..... tsss waar wacht je op,..... ;)

Speciaal voor jouw ;)

TiAxle%20(web).jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan