GSXR400 -> Kopen of niet?? Wie helpt me?

Moet ik de Soes zowiezo kopen voor dit bedrag?

  • Jaaa!! METEEN!!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nooit!!

    Stemmen: 1 20,0%
  • Eerst afdingen en dan zeker kopen!

    Stemmen: 4 80,0%
  • Is dat een motor?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
7 jun 2004
222
0
Leeuwarden
Hallo...

Ik ben de volgende motorfiets tegengekomen:

Suzuki GSXR400r
25kw
nieuwe banden
nieuwe ketting
bouwjaar: 1990
(maar volgens mij een '91 model)
kilometerstand tussen de 10 en 20duizend km

vraagprijs: 2750 pleuro's

Aangezien de foto erg slecht was heb ik een vergelijkende van internet gehaald.

full


Wie heeft ervaring en/of advies voor me?
En dingen waar ik op moet letten als ik de motor
ga bekijken.
 
algemene aankooptips
http://www.anwb.nl/servlet/Satellite?pagename=OpenMarket/ANWB_vakantie/Motorrijden_aankooptips (Tips)
 
Informeer eerst eens of je aan onderdelen kan komen, en wat die kosten.
De GSXR400 is in Nederland slechts enkele keren als grijze import geleverd.

Kwa prijs zou ie onder een VFR400 van 1989 of 1990 moeten zitten.
(ik heb het dan over de NC30, Honda heeft een hogere waarde)

Persoonlijk zou ik, als het zo'n sportief ding moet worden, gaan voor een CBR400RR of een VFR400R. Die zijn er veel meer geleverd. En van die dingen is bekend dat ze hoge kilometerstanden aan kunnen zonder al te veel onkosten.
(standen van 60.000 en hoger)
Hou bij een VFR400R rekening met hoge onderhoudskosten omdat het lastig sleutelen is aan een V4 van dit formaat.
 
Informeer eerst eens of je aan onderdelen kan komen, en wat die kosten.
De GSXR400 is in Nederland slechts enkele keren als grijze import geleverd.

Kwa prijs zou ie onder een VFR400 van 1989 of 1990 moeten zitten.
(ik heb het dan over de NC30, Honda heeft een hogere waarde)

Persoonlijk zou ik, als het zo'n sportief ding moet worden, gaan voor een CBR400RR of een VFR400R. Die zijn er veel meer geleverd. En van die dingen is bekend dat ze hoge kilometerstanden aan kunnen zonder al te veel onkosten.
(standen van 60.000 en hoger)
Hou bij een VFR400R rekening met hoge onderhoudskosten omdat het lastig sleutelen is aan een V4 van dit formaat.


NC30s zijn er ook niet zoveel.....NC24s vind je veel meer. Die zitten rond de prijs van deze Suz, een NC30 zit er toch beduidend boven.
Ik zou ff doorsparen, dan een NC30 of CBR400R of een Zixxer400 kopen, houdt de waarde beter vast en onderdelen zijn veel makkelijker aan te komen.
 
NC30s zijn er ook niet zoveel.....NC24s vind je veel meer. Die zitten rond de prijs van deze Suz, een NC30 zit er toch beduidend boven.
Ik zou ff doorsparen, dan een NC30 of CBR400R of een Zixxer400 kopen, houdt de waarde beter vast en onderdelen zijn veel makkelijker aan te komen.

Volgens mij gaf ik al aan dat een VFR400R, de NC30 duurder was.... maargoed.
 
zal of 1950 euro betalen voor die 400cc,maar ik zou als ik jou was een 600cc zoeken die 25kw is begrenst,dan heb je er na je 25kw tijd ook nog een poos plezier van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan