gsxr600

h4rvy

Rookie
10 nov 2012
19
0
Den Haag
ik wil graag een gsxr1000 maar na verschillende topics gelezen te hebben is het verstandig om op een gsxr600 te beginnen. Jammer genoeg heb ik em nog niet. Maar mijn vraag was eigenlijk of het mogelijk is om het geluidje van de gsxr1000 te krijgen op een gsxr600
 
Een 1000 klinkt al anders als een 750,laat staan een 600.
En een 1000 nemen vanwege het geluid en dan ook nog eens "een onbedoelde wheelie"tijdens de les maken ,is goed voor een toekomstige vermelding in het crash topic....
 
Inderdaad koppel,ik heb een 750 gehad, die heb ik binnen 5 dagen weer terug gebracht en een 1000 gekocht omdat ik het koppel miste.Maar ben dan ook geen onervaren motorrijder,dan is een 600 meer geschikt,en ja ook daar kan je makkelijk "onbedoelde" wheelies mee maken. }) :Y
Wat het geluid betreft,een gillende 600 klinkt net zo mooi als een 1000. :Y
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad koppel,ik heb een 750 gehad, die heb ik binnen 5 dagen weer terug gebracht en een 1000 gekocht omdat ik het koppel miste.Maar ben dan ook geen onervaren motorrijder,dan is een 600 meer geschikt,en ja ook daar kan je makkelijk "onbedoelde" wheelies mee maken. }) :Y
Wat het geluid betreft,een gillende 600 klinkt net zo mooi als een 1000. :Y

Dan begrijp ik je naam niet (helemaal).
Machtig spul zo'n RG :} ,maar koppel :?

P.s. ik ben tegenwoordig in deze sound,veel dieper gaat niet,klaar :P

 
Laatst bewerkt:
Dan begrijp ik je naam niet (helemaal).
Machtig spul zo'n RG :} ,maar koppel :?

P.s. ik ben tegenwoordig in deze sound,veel dieper gaat niet,klaar :P


RG,s zijn mijn ware liefde :9 ,maar heb ook voor gewoon gebruik een kleppenhok :r ,want op
RG,s moet je zuinig zijn. :Y :+
En ja om uit zo'n futloos kleppenhok nog een beetje gang en spektakel te halen is het nodige koppel wel handig. :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan