GSXR750 '04 toch wel een snel fietsje

Mooi...met een 750 pole rijden

Zoals ik iemand hoorde roepen op de persvoorstelling in Parijs: The real superbik is back for the top :}

Kijk dat stemt mij tevreden!

Neem een Soez ..de rest is een koude dou..

nee nee ik wil ze allemaal!

Maar waarom komt alleen Suzuki met een nieuwe 750? Ik vind dat er veel te weinig keuze is als je een nieuwe 750 wilt, zowel 2 als 4 cilinder.

tja een crash in de 12e ronde.. maar de potentie is er ;)
komt wel goed met die 750

Het zou mij niet verbazen als andere merken ook weer met een 750 R uit zouden komen
De keuze is nu vaak tussen een 600 en een 1000, toch een redelijk groot gat.

Het zou mij niet verbazen als andere merken ook weer met een 750 R uit zouden komen
De keuze is nu vaak tussen een 600 en een 1000, toch een redelijk groot gat.

Nou, wat ik gelezen heb e.d. is het "gat" tegenwoordig juist NIET meer zo groot, en zijn er daarom weinig merken die nog 750's produceren.

Soes 750 wordt nog gebouwd omdat "dit de motor is waar et in '85 allemaal mee begonnen is, traditie hier, spirit daar, blabla" ;)

Misschien, maar je zou toch denken dat de GSX1000, die verder vergelijkbaar is (maar meer vermogen en gewicht) toch sneller zou kunnen zijn dan een 750 ?

Zou je zeggen ja , maar topvermogen doet niet alles op een circuit... Met een goede snelle 750 kan je makkelijk een 1000 bijhouden (en voorblijven). Voordeel is dat het vermogen er iets minder hard inkomt , waardoor je vroeger op het gas kan gaan bij het uitkomen van een bocht.

Das ook de reden waarom er op bochtige circuits vaak harder gereden wordt met een 600 , dan een 1000.

*D Nu weet ik ineens weer waarom ik mijn 1000K2 heb ingeruild tegen een 750K4!
Rijdt veeeeeeel lekkerder en ik rijd er sneller mee dan met m'n 1000!
Durf id. eerder op het gas en een wheelie is leuk maar niet steeds :(

750 rules :]

De 750 is idd supervet om mee te rijden en niet zoals de meeste 1000cc machines alleen leuk als je rossi heet ofzo ;)
Maar uhm.......ben ik de enige met n gele/zwarte dan????
full

de 750 is gewoon sneller omdat ie makkelijker rijd, hget vermogen is beter te gebruiken dan tegenwoordig bij de 1000 cc's het geval is.

Waarom denk je dat de sbk machines de 500cc gp tijden evenaarden.

Terug
Bovenaan Onderaan