RK-stuntz
MF'er
hallo,
weet iemand misschien of versleten naalden en naald buizen ooit voorkomen bij een suzuki gsxr750 van 1996?
heb al langere tijd last dat hij veel te rijk loopt als ik het gas open trek en daarna weer naar de goede brandstof verhouding gaat.
met mijn afr meter meet ik over het gehele toeren gebied 12,5 tot 13,2 AFR en op het moment dat ik het gas open trek springt hij 1a2 seconde naar de 10,5 afr
en dan houd hij dus ook in of hij prutteld
ik heb er al dynojet naalden ingezet met de hoop dat het opgelost was maar het is nog het zelfde.
heb ook al een goed gebruikte carburateur set gekocht en die gereinigd en gewisseld met de oude maar ook nog steeds geen verschil.
het probleem is dat je de naald buizen er niet 123 uit hebt omdat die erin getikt/geperst zitten, kan ook geen nieuwe vinden trouwens.
iemand een idee misschien of dit het kan zijn en hoe het te vervangen is?
Mvg Ralf
weet iemand misschien of versleten naalden en naald buizen ooit voorkomen bij een suzuki gsxr750 van 1996?
heb al langere tijd last dat hij veel te rijk loopt als ik het gas open trek en daarna weer naar de goede brandstof verhouding gaat.
met mijn afr meter meet ik over het gehele toeren gebied 12,5 tot 13,2 AFR en op het moment dat ik het gas open trek springt hij 1a2 seconde naar de 10,5 afr
en dan houd hij dus ook in of hij prutteld
ik heb er al dynojet naalden ingezet met de hoop dat het opgelost was maar het is nog het zelfde.
heb ook al een goed gebruikte carburateur set gekocht en die gereinigd en gewisseld met de oude maar ook nog steeds geen verschil.
het probleem is dat je de naald buizen er niet 123 uit hebt omdat die erin getikt/geperst zitten, kan ook geen nieuwe vinden trouwens.
iemand een idee misschien of dit het kan zijn en hoe het te vervangen is?
Mvg Ralf