GSXR750RW lange termijn streetfighter!

tito1984

Die hard MF'er
2 mrt 2007
377
0
Etten-Leur
Het Gixxer Streetfighter bouwen is een beetje dood hier dus heb ik maar besloten de mijne om te gaan bouwen naar een streetfighter omdat ik de zithouding van de GSXR niet fijn vind en omdat streetfighters RULEN!

De motor: GSXR750RW
Bouwjaar: 1992
Km-stand: 31.000

Ik begin met de kont te veranderen. In plaats van de originele zal de R6 2002 model kont hier voor in de plaats komen.
Omdat ik ook een meissie heb die achterop mee wil zal dit dus een 2-zitter worden.
Om dit te realiseren moet ik het originele R6 subframe gaan bevestigen aan t GSXR frame. Dit gaat gebeuren m.b.v. een "adapter". Die zal gelast gaan worden van staal omdat ik geen alu kan lassen. Het is een boel werk heb ik wel gemerkt en omdat ik zelf full-time werk en afhankelijk ben van t weer omdat ik buiten moet sleutelen gaat dit projectje lang duren! Dus oma zal vaak langskomen *O*

Zo was de motor:
dsc00156ap5.jpg


Na 2uurtjes:
dsc00161vu9.jpg


Dit wordt t ongeveer, de hoek van het subframe staat zo goed vind ik alleen moet alles nog ong. 5cm in het geheel omhoog:
abcd0001ja4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek nog:
Open luchtfilters
Streetfighter Kroonplaat
Gouden stuur
Teller Koso RX1n
Originele tank zonder deuken
VFR750 RC36 achterbrug en alles wat eraan vast hoort
onderste kappen van de kuip links en rechts
Zeg t maar als je iets hebt of weet!
Ideeën over dit project altijd Welkom!
 
Laatst bewerkt:
kom binnenkort nog een 92w fighter in brabant te rijden. Jij ook al met je vriendin. Moet van mijn meid ook een 2 zit maken. Succes ermee.
 
hebben wij dezelfde vriendin ofzo, haha. Ze gaat voor ninja in ieder geval, maar nu d'r rijbewijs nog ja. Die gsxr van jou wat een brute zijkap met die s nog nooit gezien. Al een kleur opstelling die je gaat doen. De mijne gaat zwart frame krijgen en de tank enzo wit beetje lichtblauwe accenten met een zwarte kont
 
hmm ben ook uiteindelijk van plan om mn frame zwart te maken en alle kappen wit met gouden accenten...
 
frame is zwart ook het mooiste, ga morgen in bladel subframe k4 ophalen. Zwart en wit is strak. Die jongen waar ik morgen naartoe ga heeft van alle modellen veel liggen en als hij het niet heeft dan zoek hij het. Zal de spullen die jij zoek even vragen aan hem.
 
frame is zwart ook het mooiste, ga morgen in bladel subframe k4 ophalen. Zwart en wit is strak. Die jongen waar ik morgen naartoe ga heeft van alle modellen veel liggen en als hij het niet heeft dan zoek hij het. Zal de spullen die jij zoek even vragen aan hem.


8-) ech wel
 
ik maak het zelf niet. Laat het doen, ben zelf niet in de gelegenheid van werkplaats en als dat wel zou zijn dan wordt het ook lang termijn. Inderdaad van een k4. Als ie spullen voor je heeft dan geef ik je mail adres wel.
 
ja dat zeker!! maar ik d8 dat er al een tijdje geen projecten meer bezig waren maar opeens bloeiden ze weer op! *O*
 
ehm fighterfan je wilt toch niet zeggen dat je al 2jaar bezig bent met 1fighter he? Is wel mooi gedaan!!
 
Dennis is volgens mij al langer bezig aan die GSXR...

Ik ben onderhand ook al in het 3e jaar aan beland... :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan