Gsxr750w 1992 in onderdelen

BaveR

MF veteraan
13 aug 2005
2.789
184
Vlaardingen
Hallo allemaal aangezien het voor mij ook crisis is, heb ik mijn 2e opknapproject maar opgegeven. Ik had deze gsxr750w gekocht om op te knappen, de tweede versnelling was kapot volgens de vorige eigenaar. Ik wil eerst kijken of ik hem in zijn geheel kan verkopen. Maar als voor alle onderdelen een koper is wil ik hem best in onderdelen verkopen. Dus mocht je interesse hebben laat het even weten, mocht alles gereserveerd zijn gaat hij in onderdelen weg. Dit is dus een peiling voor het geheel.

Compleet:
Gsxr750W 1992 (tweede versnelling kapot) €800,-

In onderdelen:

Upsd vork met kroonplaat, t-stuk, clip ons, km kabel,vooras en wielbus (bekende slijtage plekjes maar geen lekkage) €150,-

Remset voorkant= handles, leidingen en klauwen (4zuiger nissins) €50,- Gereserveerd

Voorwiel met schijven (met bijna nieuwe band conti geloof ik dus gratis wiel bij band) €125,- Gereserveerd

Achterwiel 5,5J met schijf, tandwielhouder en band (50%) €100,-

Achterbrug met vering €40,-

Frame met kenteken Gereserveerd

Subframe €35,-

Steps €20,- gereserveerd

Motorblok helemaal compleet met bedrading, carbs (kapotte tweede versnelling) €150,- Gereserveerd

Uitlaat compleet met standaard demper €100,- Gereserveerd

kuipset compleet met verlichting voor en achter, zadel, spiegels, kmteller etc (Kleine beschadigingen en één ophangpunt kapot) 100,- Gereserveerd

full
 
Laatst bewerkt:
heb evt wel interesse in de voorvork. zou mooi passen bij mijn project :9~
Deze is zo over te zetten in een gsxr750 uit '89?
 
Kan je eens nakijken wat het zou kosten aan verzendkosten?

Alvast bedankt.

Gz

Ik heb net even op tnt.nl gekeken en tot 30kg kost het max 19,45 euro dus meer zal het niet zijn, eerder minder iets van 12 euro ofzo (moet het evt nog wegen) Ik hoor graag van je of je nog interesse hebt. ;)
 
heb evt wel interesse in de voorvork. zou mooi passen bij mijn project :9~
Deze is zo over te zetten in een gsxr750 uit '89?

Past één op één heb het zelf ook gedaan, met mijn andere project een gsxr1100 uit 1987 met een vork van een 92er.
 
Ik heb net even op tnt.nl gekeken en tot 30kg kost het max 19,45 euro dus meer zal het niet zijn, eerder minder iets van 12 euro ofzo (moet het evt nog wegen) Ik hoor graag van je of je nog interesse hebt. ;)

Ik heb zeker nog interesse :)
Laat me maar weten wat het in totaal gaat kosten en dan doe ik het nodige.
Ik veronderstel dat dit voor verzending binnen Nederland is?
Gz
 
Laatste onderdelen te koop wie maakt me los gaat bijna in onderdelen weg. :P Heb je wat mooie onderdelen liggen (streetfighter) inruil kan ook :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan