GSXR750W van 95, 1200 euro (voornl kuipschade)

4x2

MF veteraan
12 feb 2002
3.437
238
Omg Eindhoven
Als 1e: verkoop het ding voor iemand anders, dus als je interesse hebt, mail me even, want al teveel informatie heb ik niet van het ding.

Goed, ding is tegen een auto aangeschoven (de bestuurder heeft de grootste klap opgevangen volgens mij), topkuip, koplamp en tellers liggen aan barrels, de voorvork, velg enzo zijn recht, al zitten er wel wat kleine!! krasjes op dacht ik.
Voorspatbord is volgens mij ook nog heel, maar pin me dr niet op vast.
Achterkant is nog in orde volgens mij, de tank is wel behoorlijk gedeukt, maar als een GSXR1100W tank van 94 past zit die dr nog 1 bij in heel wat betere staat (in het blauw).
Verder is het ontstekingscovertje beschadigd, maar volgens mij lekt er geen olie uit. En de voorremhendel mist een aardig stuk (lees: is kapoet :P )
Motor heeft aantoonbaar een grote beurt gehad met nieuwe banden en het was een net ding, heeft iets van 44K gelopen.

GSXR750a.JPG

GSXR750b.JPG

GSXR750c.JPG


Deze tank zit er dan bij:
GSXRtank.JPG


Dus nogmaals, als je verdere vragen hebt, mail me even
 
Moet toch ergens beginnen te onderthandelen...

Het is iig een redelijker bod dan 200 euro ofzo, dat had me ook nog niks verbaasd als iemand daar mee aan was gekomen :P
Maar idd, daar gaat ie niet voor weg, het blok alleen scheen al iemand 500 euro voor te willen geven, maar als ie in 1 geheel weg kan is het wel zo prettig, anders blijf je altijd met sommige onderdelen zitten of krijg je van alles over de vloer voor klein grut.
 
Terug
Bovenaan Onderaan