$tekkie SV650(25kw)
MF'er
Ik ben bijna klaar met mijn GT250 uit +-1975. Motor draait, olie komt er vlotjes door, hier en daar nog poetswerk aan het motorblok, maar dat komt allemaal in orde.
Ik zou eerst en vooral die carburators eens deftig willen afstellen. Heeft iemand een idee op hoeveel draaien het lucht-benzine-mengsel-vijsje (... hoe noemt het ook al weer )van de carbu af moet staan om al ongeveer juist te staan?
De moto is volledig standaard en draait al... na enige keren kicken natuurlijk...
Is er bij die standaar draaiingen nog een adner truukje om de "ideale afstelling" te vinden (moest die bestaan)?
Ik zou er namelijk graag eens wat verder mee proberen te gaan ipv telkens het straat over en weer te rijden(+-100m op en +-100m terug)... zonder met de panische angst te zitten dat het blok vastslaagt of ik kan beginnen duwen.
Op dit momen staat dat vijsje ( kan nog steeds niet op de naam komen) één slag en 3/4 van de carburator af. en dat rijd wel... tot hij warm is gedraaid... dan krijg ik het grandiose " ik verzuip"-geluid.
instructies aub
alvast bedankt!
Ik zou eerst en vooral die carburators eens deftig willen afstellen. Heeft iemand een idee op hoeveel draaien het lucht-benzine-mengsel-vijsje (... hoe noemt het ook al weer )van de carbu af moet staan om al ongeveer juist te staan?
De moto is volledig standaard en draait al... na enige keren kicken natuurlijk...
Is er bij die standaar draaiingen nog een adner truukje om de "ideale afstelling" te vinden (moest die bestaan)?
Ik zou er namelijk graag eens wat verder mee proberen te gaan ipv telkens het straat over en weer te rijden(+-100m op en +-100m terug)... zonder met de panische angst te zitten dat het blok vastslaagt of ik kan beginnen duwen.
Op dit momen staat dat vijsje ( kan nog steeds niet op de naam komen) één slag en 3/4 van de carburator af. en dat rijd wel... tot hij warm is gedraaid... dan krijg ik het grandiose " ik verzuip"-geluid.
instructies aub
alvast bedankt!