GTP laptimer met gps

Forza

MF veteraan
29 aug 2007
1.502
0
Voor een vriend zet ik het volgende te koop:

GTP laptimer met gps antenne

De laptimer heeft een klein barstje in het scherm maar werkt perfect. Wordt verkocht wegens aanschaf datalogger.

T.E.A.B.
 
Het gaat om zo'n ding:

http://i49.tinypic.com/5wa3vd.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kun je wat meer info geven wat erbij zit?
Waar zit het barstje en hoe groot/hinderlijk is het?
Zit de IR sensor er ook bij?
Zoja, kan je hem voor mij reserveren?

Mvg Paul
 
Kun je wat meer info geven wat erbij zit?
Waar zit het barstje en hoe groot/hinderlijk is het?
Zit de IR sensor er ook bij?
Zoja, kan je hem voor mij reserveren?

Mvg Paul

alles wat er nieuw in de doos bij zit ,dus een laptimer ,een gps sensor ,een sensor voor als je baken hebt (maar deze ga je niet gebruiken), aansluitkabel voor konstand of geschakelde stroom.
De motor staat al vanaf oktober bij mij maat (monteur)ik heb hem even gebeld en hij zegt dat het barstje ongeveer 1.5 cm is , barstje is totaal niet hinderlijk.
Ik wil jou wel als eerste koper even laten weten als er iemand anders interresse heeft maar met reserveren heb ik slechte ervaringen (dit is niet verkeerd bedoeld dus begrijp me niet verkeerd)
oja en niet onbelangrijk een NL gebruiksaanwijzing ,deze zit er normaal niet bij.

vrgr Alex.
 
Laatst bewerkt:
ok, maar hoe werkt de gps?
Moet je van te voren een circuit inladen of leert het systeem het circuit zelf in?
Kan hij ook met allebei de sensoren aangesloten worden, dus gps en ir?
En waar zit het barstje? Heb je geen foto van jouw app.?

Mvg Paul
 
ok, maar hoe werkt de gps?
Moet je van te voren een circuit inladen of leert het systeem het circuit zelf in?
Kan hij ook met allebei de sensoren aangesloten worden, dus gps en ir?
En waar zit het barstje? Heb je geen foto van jouw app.?

Mvg Paul

een aantal circuits zijn ingeladen, helaas allemaal GP circuits en geen Assen.. je kunt een start/finish punt ingeven door op een punt langs de baan op de "gps fix" knop (zo noem ik em maar eff) te drukken als je vol bereik hebt... daar wordt dan je tijd afgetikt. werkt perfect :Y
 
Bedankt voor je reactie!
Is het mogelijk om Assen, Zandvoort en bv Mettet in te laden?
Zijn deze ergens op het internet te vinden?
Vind het niet handig om van te voren op de start/finish lijn te moeten stilstaan, dit gaat nooit lukken op een circuit/race dag. :?

Mvg Paul
 
Bedankt voor je reactie!
Is het mogelijk om Assen, Zandvoort en bv Mettet in te laden?
Zijn deze ergens op het internet te vinden?
Vind het niet handig om van te voren op de start/finish lijn te moeten stilstaan, dit gaat nooit lukken op een circuit/race dag. :?

Mvg Paul

zou niet weten of dit kan..

maar hoezo zou dit nooit lukken? lukt mij altijd prima..

of de avond van tevoren of voor of na de keuring..
 
Maar je mag toch nooit het circuit op voor de sessies beginnen??
Hoe doe je dat dan, kan je het dashboard van de motor halen of zoiets?

Groet Paul
 
Maar je mag toch nooit het circuit op voor de sessies beginnen??
Hoe doe je dat dan, kan je het dashboard van de motor halen of zoiets?

Groet Paul


ikzelf ga naast de baan in de pitstraat staan bij de finisch lijn en als dat niet mogelijk is ga ik ergens anders naast de baan staan om een punt vast te zetten ,dit is alles wat je nodig hebt.
Uiteindelijk gaat het om de rondetijd en niet om de start finischlijn.
 
Maar je mag toch nooit het circuit op voor de sessies beginnen??
Hoe doe je dat dan, kan je het dashboard van de motor halen of zoiets?

Groet Paul

je kunt instellen over hoeveel meter het punt moet gelden, dus in de pitstraat of vlak langs de baan gaan staan ergens is genoeg. Zoals Alex zelf al aangeeft is de start/finish lijn natuurlijk niet zo interessant voor de werking..
 
Voor een vriend zet ik het volgende te koop:

GTP laptimer met gps antenne

De laptimer heeft een klein barstje in het scherm maar werkt perfect. Wordt verkocht wegens aanschaf datalogger.

T.E.A.B.
Ik heb je een pb gestuurd

Edit: ook aan alex
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je een pb gestuurd

Edit: ook aan alex

ok, maar hoe werkt de gps?
Moet je van te voren een circuit inladen of leert het systeem het circuit zelf in?
Kan hij ook met allebei de sensoren aangesloten worden, dus gps en ir?
En waar zit het barstje? Heb je geen foto van jouw app.?

Mvg Paul


ik heb mijnj maat gebeld en probeert vanavond een foto naar mij te sturen als hem dat lukt probeer ik hem weer bij jullie te krijgen .
 
hier is de foto (ander maatje van Alex, hij kan namelijk hard rijden en timmeren en slap lu**en maar een kompjoeter dat is wel veel gevraagd wand je kan niet alles wete jonge)
full
 
zoals je ziet ben ik bezig geweest heel brabant heeft overgewerkt vanavond haha ,maar zoals je kunt zit het barstje helemaal niet in de weg
:o
Das een beste barst! Of misschien lijkt het op de foto erger.

Ff denken..
 
Terug
Bovenaan Onderaan