wanneer zet je er nou ns rvs onder
maaktie misschien nog meer herrie
voor herrie heeft biere zijn CB Sevenfifty
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wanneer zet je er nou ns rvs onder
maaktie misschien nog meer herrie
Ik vraag me af hoe jij op de motor zit.
Bij mij zit alles lekker warm achter de kuip, hoogsten mijn handen krijgen het na verloop van tijd koud.
Herman
ps varta is geleverd en ingebouwd, 7 aansluitingen op de accu zijn herleid tot 2, we kunnen voorlopig weer snorren
foeivoor de herrie had k mn XJ
echte oldskool herrie, 106dB bij 6000rpm
keerringetjes zijn gemonteerd,
die op de balansas aan de buitenzijde voorzien van wat vloeibare pakking
, als extra voorzorg zeg maar .
waterpomp voorzien van nieuw afdichtingetje, brommert afgevuld met van alles, gestart en rechts alles dicht ,
links een drupje olie , drooggemaakt en na enige tijd weer wat olie.
weer schoongemaakt en 't lijkt droog te blijven nu.
even zetten van de keerring ? , restje olie van reinigen en smering via lekgat ?
iig blok goed warm gedraaid, koelvin 2X aangesprongen en tot nu toe alles droog.
Uitlaat is lekdicht en geen rare roffels bij gas dicht, ff getest vanaf 9000 rpm gas ineens dicht .
was vorig jaar op Assen altijd goed voor wat reacties als ik 't tunneltje door reed en mijn gas los liet .
morgen vrij en dan waarschijnlijk de GTR afbouwen en op naar de volgende klus, wat electra in huis aanpassen.
reparatie balanspijp,
tussenstuk is Ø 38 , RVS pijp Ø 40X 1,5 uitgedraaid tot binnenmaat 38 + is
ingeslepen en wat grote RVS pijpklemmen erop.
slangklem vooraan : klein gaatje in de pijp ,omwikkeld met paar meter dun ijzerdraad en slangklem om erop .
[afbeelding]
demper bevestiging Ø 45 oo iets uitgedraaid, voorzien van op maat gemaakt stuk Ø50 zodat dit strak er om heen zit ,de pijpklemmen doen de rest
[afbeelding]
mijn werkplaatsje
[afbeelding]
zie btw op de foto dat mijn plafonnetje wat doorhangt , ook maar eens wat aan doen
ik ga maar Bi-xenon er in gooien denk ik. prijs is tegenwoordig best te doen. en het licht/zicht zou stukken beter moeten zijn dus... (80 euro voor een set van 2 dus...)
absoluut t geld waard, zeker bij n oude lamp als die van de gtr
heb je t trouwens over prijzen in NL of int buitenland? ik ben zelf nog opzoek naar n set van 2 3000K H4 Bi-Xenon units
op ebay zie ik soms prijzen voorbij komen waarvan ik me afvraag hoe ze het ervoor kunnen maken
met alle bijbehorende twijfels van dien.
goedkoopste xenon in NL wat ik heb kunnen vinden is xenonlamp.nl: 106e incl. verz. voor h4 bi-xenon voor de auto (alleen geen 3000K )
Wanneer het is om beter gezien te worden zijn er betere en goedkopere oplossingen. Hoe fel een lamp ook brandt, het is en blijft één lamp. En tests hebben bewezen dat bij één lichtpunt het altijd moeilijker blijft dit waar te nemen, of de afstand tot en de snelheid van het lichtpunt in te schatten.ok bedankt denk er ook over na om zo'n setje in te bouwen betere verlichting kan nooit geen kwaad al is het maar om beter gezien te worden
mvg
erwin