GTR 1000 Kawasaki III

KaWaReZ

MF veteraan
10 nov 2003
14.079
10
Den Haag
20 jaar in productie geweest

All over the world

Miljarden kilometers opgesnoept

En nog steeds rijden ze

van 1986 t/m nu....

DE KAWASAKI GTR 1000 (Concours)...


Alweer deeltje 3

Voorgaande delen:

Deel 1:
GTR 1000/Concours Topic
Hier begonnen we ooit mee...

Deel 2:
Kawa GTR 1000 topic deel 2
Hier staan heeeeeeeeeel veeeeeeel uitgewerkte How-to's mbt onderhoud en servicing van de GTR Met dank aan Ton


___________________________________

Behalve sterke punten heeft de GTR ook minder sterke punten, het grootste gedeelte over hoe hiermee om te gaan is te vinden in deel 2.

Deel 3 wordt ietwat minder technisch van aard, maar wat meer socialer, waarbij de techniek van de fiets niet zal worden vergeten. :)

Happy posting
 
Laatst bewerkt:
Yep, deel 3 is er. Goed zo Rez , Welkom allemaal.

Gezamelijk op de GTR.
digiads_motorbike_ads_127556_1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad de techniek is al veel en vaak besproken, kan altijd nog iets gevraagd worden, geen probleem.

teile.jpg


Maar we worden socialer, plaats hieronder je gratis aangeboden GTR-fiets en of GTR-onderdelen, *O* *O* *O* *O* svp.
mailman.gif

Meer fun erin.
 
Laatst bewerkt:
Even opgezocht wikipedia:
met sociaal wordt vaak bedoeld: het hebben van gevoel voor de noden van de medeleden van de samenleving.
Dus
Dit medelid heeft noden aan een gratis verhoogde getinte ruit voor een GTR. *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Even opgezocht wikipedia:
met sociaal wordt vaak bedoeld: het hebben van gevoel voor de noden van de medeleden van de samenleving.
Dus
Dit medelid heeft noden aan een gratis verhoogde getinte ruit voor een GTR. *O* *O* *O* *O*


helaas, zoek zelfs nog een "gewone" ruit, anders had je jem meteen gekregen.
 
En ondertussen blijft ook deel 2 actief.
Wauw, staan we met twee topics in de top 10

Wie doet ons dat na??????????????????????
Herman
 
zo'n stuur-armatuur met alarm-licht-schakelaar heb ik nog wel liggen, is voor nop op te halen, anders heb ik in deel twee ergens beschreven hoe je het oranje, blauw-witte en de grijs/groene draadjes moet schakelen.

verhoogde ruit heb ik nog liggen, niet getint, wel nieuw :Y


oja, deel driehie *O*

net ff wezen crossen op de vfr van t meisje, lang leve mpr2's (ook al waren ze n beetje leeg :+ )
 
:W


de oliekeerringen komen morgen al binnen,besteld bij aandrijftechniek deventer , handige webshop met veel klein spul .
nee, geen aandelen :+ maar toevallig gisteravond gevonden. duidelijk met aangeven van de voorraad .



http://www.atdbv.nl/Documentatie-ip-21.html (ATD B.V. Technische groothandel & webshop voor o.a. SKF lagers & aandrijftechniek!)


kan dus morgen de boel weerin elkaar zetten en nogmaals op lekkage testen , als alles dicht is kan de rest van 't kuipwerk er weer op en kan de GTR van de hefbrug af en de straat op om gebruikt te worden :Y


dan kan de CB op de brug en daar verder mee pimpen :)
 
Laatst bewerkt:
en dat is deel 3,
vannacht weer van die smurrie uit de lucht gevallen, dus vannnochtend de sneeuw doop met de gtr gehad wel ff anders dan voorgaande motoren, maar met moed, beleid en vooral geen hoge snelheid thuis gekomen. Na nog even de 405 uit "95 na gekeken te hebben, naar de APK en we mogen weer een jaar door rollen op 4 wielen, toch wel makkelijk als je het een of ander over techniek bij leert(helaas niet voor moderne voertuigen) scheelt een hoop euries
 
zo'n stuur-armatuur met alarm-licht-schakelaar heb ik nog wel liggen, is voor nop op te halen, anders heb ik in deel twee ergens beschreven hoe je het oranje, blauw-witte en de grijs/groene draadjes moet schakelen.

verhoogde ruit heb ik nog liggen, niet getint, wel nieuw :Y (prijs?)


vraag me af of het wel zo direct gaat werken. volgens mij moet e riets aan gepast worden.
 
nope, stekkertjes zijn hetzelfde, het doorlussen gebeurt in het armatuur (ipv alleen l of r doet ie ze dan allebei aan). ik gebruik hem zelf niet omdat ik de flash-knop belangrijker vind om op mn stuur te hebben
 
nope, stekkertjes zijn hetzelfde, het doorlussen gebeurt in het armatuur (ipv alleen l of r doet ie ze dan allebei aan). ik gebruik hem zelf niet omdat ik de flash-knop belangrijker vind om op mn stuur te hebben

maak dan even een extra rood knopje ergens op de motor nabij dashboard. Bendevanmarx heeft volgens mij er meer info over, wat er te krijgen is voor dit euvel alarmlichten. Zie het wel anders verdiep ik me wel erin. Meerdere oplossingen voor dit varieerend van 10 tot 50 euro Maar Weer technisch dan.
Doet me denken aan destijds doorlussen Jiify ,Wolve ,even een paar fotoos erbij en je, opgelost. Kind doet de was.
Of de massakabel fotootje, erbij uitleg erbij ,klaar duidelijk opgelost.

Toerritten ,bbq s bij elkaar koffie drinken en klagen over de gebreken van die oude GTR en hoge getinte vooruiten die je kwijt wilt, dat is het het motto deel 3.
 
Laatst bewerkt:
:W


de oliekeerringen komen morgen al binnen,besteld bij aandrijftechniek deventer , handige webshop met veel klein spul .
nee, geen aandelen :+ maar toevallig gisteravond gevonden. duidelijk met aangeven van de voorraad .



http://www.atdbv.nl/Documentatie-ip-21.html (ATD B.V. Technische groothandel & webshop voor o.a. SKF lagers & aandrijftechniek!)


kan dus morgen de boel weerin elkaar zetten en nogmaals op lekkage testen , als alles dicht is kan de rest van 't kuipwerk er weer op en kan de GTR van de hefbrug af en de straat op om gebruikt te worden :Y


dan kan de CB op de brug en daar verder mee pimpen :)
Anders onze vriend fetze die kan aan iedere keerring dichting wel komen, zijn vak.
 
[

net ff wezen crossen op de vfr van t meisje, lang leve mpr2's (ook al waren ze n beetje leeg :+ )~[/quote]

Ja, en meisje wist natuurlijk van niets.
 
nope, stekkertjes zijn hetzelfde, het doorlussen gebeurt in het armatuur (ipv alleen l of r doet ie ze dan allebei aan). ik gebruik hem zelf niet omdat ik de flash-knop belangrijker vind om op mn stuur te hebben


in dat geval hou ik mij als belangstellende beschikbaar, eventueel te ruilen tegen flash schakelaar
 
in dat geval hou ik mij als belangstellende beschikbaar, eventueel te ruilen tegen flash schakelaar

alarmlicht-schakelaar ligt bij me in de berging, flash-schakelaar zit op de gtr, maar ik ben stiekem wel opzoek naar een moderner armatuur (drukken om knippers uit te doen ipv terugschuiven) :P

nee hoor ze delen alles en hij doet het uit veiligheid.

hij rijdt de banden warm waarna zij verder gaat

banden warm rijden heb ik idd gedaan jah :P jammer dat k mn textiel aan had (textiel klinkt en voelt niet zo leuk als t de grond raakt :X )

maare, t meisje was erop uit met mn mr2 :+


wat betreft t windscherm, dat heeft er al eerder opgestaan, maar bij deze dus maar weer opnieuw:

large


large


nieuw gekocht, 2 tanks mee leeg gereden en toen maar weer eraf gehaald. is wel hoger en stiller, maar kan geen peuk meer roken op de snelweg :P
 
zit zelf ook aan een hoger raam voor me neus te denken, met mijn 1,75 is een standaard scherm denk ik net te laag zit precies in de turbelentie. als ik me kop een beetje naar beneden hou dan word het opeens een stuk stiller om me hoofd, mijn simpele beredenering dan maar een hoger scherm of is dat te simpel gedacht?
 
alarmlicht-schakelaar ligt bij me in de berging, flash-schakelaar zit op de gtr, maar ik ben stiekem wel opzoek naar een moderner armatuur (drukken om knippers uit te doen ipv terugschuiven) :Pbanden warm rijden heb ik idd gedaan jah :P jammer dat k mn textiel aan had (textiel klinkt en voelt niet zo leuk als t de grond raakt :X )

maare, t meisje was erop uit met mn mr2 :+


wat betreft t windscherm, dat heeft er al eerder opgestaan, maar bij deze dus maar weer opnieuw:

[afbeelding]

[afbeelding]

nieuw gekocht, 2 tanks mee leeg gereden en toen maar weer eraf gehaald. is wel hoger en stiller, maar kan geen peuk meer roken op de snelweg :P


ooow het is een verhoogde... hum dan is het niets voor mij. ik wil niet tegen de ruit aan kijken. de standaard maat moet ik al in korten dus...
maar zal Leo eens vragen die zocht er een geloof ik
 
zit zelf ook aan een hoger raam voor me neus te denken, met mijn 1,75 is een standaard scherm denk ik net te laag zit precies in de turbelentie. als ik me kop een beetje naar beneden hou dan word het opeens een stuk stiller om me hoofd, mijn simpele beredenering dan maar een hoger scherm of is dat te simpel gedacht?


komt het wel zo'n beetje op neer , je moet ook eens omhoog gaan zitten en dan kijken wat dat doet. maar als de wind op je helm uit komt, dan denk ik dat hij of (te )ingekort is, of juist veel te hoog. als je in rijhouding op de motor zit moet je net over de ruit heen kijken. dan zit je goed.

waarom niet er achter... wel eens in een auto gereden in de regen zonder ruitenwissers? jawel daarom dus...
 
ooow het is een verhoogde... hum dan is het niets voor mij. ik wil niet tegen de ruit aan kijken. de standaard maat moet ik al in korten dus...
maar zal Leo eens vragen die zocht er een geloof ik


Mannen, is een driehoeks ruil m.b.t. de ruiten wat. Ik wil een wat hoger ruit, want ik heb de standaard versie erop zitten. Aart wil een lage en Zig heeft een hoge.

Wil dat ding er best afschroeven en volgende week ofzo ff met het koekblik naar delft rijden. Ik hoor het wel.

Doei,
 
ik denk niet dat Zbig mijn dof en super ingekorte scherm wilt hebben. dat ding lijkt wel een race ruitje zo kort. zelfs ik met mijn 1.73 steek er een kop bovenuit. denk dat de vorige eigenaar 1.50 was of zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan