GTR voor de deur

KaWaReZ

MF veteraan
10 nov 2003
14.079
10
Den Haag
hey luitjes,


heb als beginnersmotor (jaja, eindelijk komt het ervan, brommertjes de deur uit) een GTR staan.
die staat naast mn GS750 '77 te wachten tot ik eraan begin.

(ja ik weet, 110pk, of wat er nog van over is is een beetje teveel vant goeie voorn 21jarige)

heeft iemand ervaring met deze krengen?

en belangerijkste

heeft iemand een wiring diagram van die nep-goldwings?
(persoon van wie ik hem heb overgenomen heeft de kuipen erafgesloopt en kwijtgemaakt, inc contactslot :9 , lekker bezig)

mijn planning is (zoals gewend van de 50cc kwakjes) een "nieuwe" kabelboom te trekken.

maart belangerijkste is: wat vinden jullie? :)

hoe die dr origineel uitziet ist om te :r , maar zonder kappen krijgt ie een leukere SF-look *O*

(helaas voor al dit geglim en geblink wordtie uiteindelijk toch matzwart 8-) , ratbike dus )
 
dan moek weer zon handboek aanschaffen ;)

(moet dan maar weer :) )

thx

verder nog iemand op-aanmerkingen?
zoals dat bijv bij de meeste ouwe lc'tjes de derde pit wel eens ermee kapt als je te hard gaat rijden
(search down, google search krijgk topics van toen ik me net had aangemeld hierow :) ,)
 
dan moek weer zon handboek aanschaffen ;)

(moet dan maar weer :) )

thx

verder nog iemand op-aanmerkingen?
zoals dat bijv bij de meeste ouwe lc'tjes de derde pit wel eens ermee kapt als je te hard gaat rijden
(search down, google search krijgk topics van toen ik me net had aangemeld hierow :) ,)

In de post boven je staat toch dat het boek te downloaden is?
Het enige wat ik aan mankement kan bedenken zijn de nokkenassen die nogal snel pitting hebben. En de distributiekettingspanner werkt vaak niet goed, maar die is wel handmatig te spannen als het nodig is.

BTW, wat is een LC-tje? :?
 
dan moek weer zon handboek aanschaffen ;)

(moet dan maar weer :) )

thx

verder nog iemand op-aanmerkingen?
zoals dat bijv bij de meeste ouwe lc'tjes de derde pit wel eens ermee kapt als je te hard gaat rijden
(search down, google search krijgk topics van toen ik me net had aangemeld hierow :) ,)

Niet de 3e cilinder, ik zei het 3e big-end lager.
 
wphb heb ik al :P , (via de " eigen" MF-service)

maar anyway, ben nu bezig met opbouwen, verlichting wordt wat lastig enzo, heb leuk idtje voor mn voorspatbord

zo stond ze er een tijdje geleden bij, gisteren verdergegaan, nog geen fotos overigens van gisteren.

image000527uc.jpg


image000473bm.jpg


image000455ea.jpg


image000463sd.jpg



Ze heeft gereden/gelopen enz, buren vonden het wat minder dat eventjes heen en weer ragde door de (voor de GTR) veeeelste korte straat.

waar ik wel tegenaan ben gelopen wat me niet helemaal lekker zit:

hoe controleer ik of mn waterpomp het doet? :P

ps: binnekort wat meer fotos enz.
ps: bike wordt (mat) zwart... ook de dempers meespuiten of niet? :)
aangezien het aan de ene kant wel jammer is dat ze zo mooi chroom zijn :P
 
Kennis van me uit canada heeft er ook een gekocht
Kuip had wat schade aan de rechterkant

full


Rijdt ie er na wat modificaties zo mee rond
 
nice :)

kheb al lampen en nog t eea waar ik deze mee ga versieren.
koeiekop gaat nie door

koffers (goed) vastgezet, anders waaien ze eraf.

oh , en kreng heeft best wat power :)

heb alleen nog n buddyseatje nodig -_-
 
Mijn achterband is aan vervanging toe , nu heb ik nog een macadam liggen , is dit een fijne band voor deze motor , er zit nu een dunlop op en deze stuurd best aardig ?

Wil vrijdag richting frankrijk gaan voor een paar dagen dus wil wel een aardig bandje op de motor hebben .
Wat is een leuke plaats om op te zoeken , ik ga maar voor 3 dagen dus wil niet te ver gaan .
 
Laatst bewerkt:
Pfff , net thuis , geen tijd gehad om rubber te halen/vervangen , morgen vroeg weg , nu nog hoop regelen . Valt allemaal niet mee , maar goed het word mooi weer :N
Ach , als ik maar kan rijden ;)
 
Ik had Dunlops (220 voor, 208 achter, maar weet het niet meer zeker). Heb er rond 18 000 km mee gedaan en was heel tevreden, ook niet slecht in de regen.
Er zitten nu Bridgestones op -- was in de aanbieding bij mijn dealer, Horen in Halfweg. Rond 5000 km mee gedaan: bt 020 voor, en bt54R achter. Ook goed, misschien iets beter dan de Dunlops in de regen, maar ik vind de Dunlops ook niet verkeerd, zeker in de bochten.
 
Ik had Dunlops (220 voor, 208 achter, maar weet het niet meer zeker). Heb er rond 18 000 km mee gedaan en was heel tevreden, ook niet slecht in de regen.
Er zitten nu Bridgestones op -- was in de aanbieding bij mijn dealer, Horen in Halfweg. Rond 5000 km mee gedaan: bt 020 voor, en bt54R achter. Ook goed, misschien iets beter dan de Dunlops in de regen, maar ik vind de Dunlops ook niet verkeerd, zeker in de bochten.

Tja , voor mij geen dunlops meer , heb ze ook op mijn zx10r en die glijden als de pest .
Ga wel kijken wat een setje bridgestone`s kosten , zeker achter , die is echt aan vervanging toe .
Net terug uit de ardenne , ca. 1200 km in 2 dagen is niet verkeerd , lekker gereden - allerlei mooie plekjes gezien :9~

:W
 
Morgen maar niet rijden , carbs moet ik afstellen en hij moet eens een goede schoonmaak beurt hebben .

Voor diegene die wel gaan rijden , veel veilige kilometers en veel plezier .

:W
 
mijnus staat in de achtertuin weg te rotten, wachtend op nieuwe onderdeeltjes

MIjn collega heeft een aantal slopers staan en handelt wat in losse delen, zelf een GTR freak. Als je wat zoekt stuur me maar een mail dan breng ik je met hem in contact.
 
Terug
Bovenaan Onderaan