hey luitjes,
heb als beginnersmotor (jaja, eindelijk komt het ervan, brommertjes de deur uit) een GTR staan.
die staat naast mn GS750 '77 te wachten tot ik eraan begin.
(ja ik weet, 110pk, of wat er nog van over is is een beetje teveel vant goeie voorn 21jarige)
heeft iemand ervaring met deze krengen?
en belangerijkste
heeft iemand een wiring diagram van die nep-goldwings?
(persoon van wie ik hem heb overgenomen heeft de kuipen erafgesloopt en kwijtgemaakt, inc contactslot , lekker bezig)
mijn planning is (zoals gewend van de 50cc kwakjes) een "nieuwe" kabelboom te trekken.
maart belangerijkste is: wat vinden jullie?
hoe die dr origineel uitziet ist om te , maar zonder kappen krijgt ie een leukere SF-look
(helaas voor al dit geglim en geblink wordtie uiteindelijk toch matzwart , ratbike dus )
heb als beginnersmotor (jaja, eindelijk komt het ervan, brommertjes de deur uit) een GTR staan.
die staat naast mn GS750 '77 te wachten tot ik eraan begin.
(ja ik weet, 110pk, of wat er nog van over is is een beetje teveel vant goeie voorn 21jarige)
heeft iemand ervaring met deze krengen?
en belangerijkste
heeft iemand een wiring diagram van die nep-goldwings?
(persoon van wie ik hem heb overgenomen heeft de kuipen erafgesloopt en kwijtgemaakt, inc contactslot , lekker bezig)
mijn planning is (zoals gewend van de 50cc kwakjes) een "nieuwe" kabelboom te trekken.
maart belangerijkste is: wat vinden jullie?
hoe die dr origineel uitziet ist om te , maar zonder kappen krijgt ie een leukere SF-look
(helaas voor al dit geglim en geblink wordtie uiteindelijk toch matzwart , ratbike dus )