GTR1000 gekocht!

Mag ik dan de eerste zijn die je feliciteerd? ;)
Veel prettige en veilige kilometers :]
100_0465.JPG

Tip: als je de volgende keer dat je een plaatje host dat groter is dan 100 kb, typ dan "[ img] http://members.home.nl/m.d.reijm/motor/100_0465.JPG [ /img]"maar dan zonder spaties, en natuurlijk de link van het plaatje :)

van 87 zeg je? zal je niet zeggen ziet er goed uit :) en ja veel :] plezier ermee he!!!!!!!!!!!!

Dankjulliewel :)

Hij is lekker voor de plezierritjes; voor het woon-werk heb ik van de baas een koekblik (Joure-Emmen v.v.) maar natuurlijk zal ik die op de mooie dagen in de zomer nu met enige regelmaat thuis moeten laten :) :]

Bierelier, is er bij ons in de buurt een Kawasaki minded motorzaak waar jij goede ervaringen mee hebt ?
Ik wil wel veel zelf gaan doen maar ik denk toch dattik hem zo af en toe weleens wil laten bekijken door iemand die regelmatig met zijn vingers in onderhoudswerk zit...

Ik kan je het helaas niet vertellen ,breng de motoren naar motoport Leeuwarden .
als import fries ben ik nog niet zo bekend met de dealers in het friesche land :)
zal nog eens bij motorrijdende collega's informeren naar kawasaki kenners .
ga nu ook zelf meer doen aangezien ik nu een garage heb .
via internet is er veel info te krijgen en heb zelf en handboek op cdrom .

je hebt iig een handboek en dat is toch wl een goede hulp bij gesleutel denk ik.

binnekort ff nieuwe banden en stalen remleidingen voor erop .

Het is niet mijn type motor, maar gefeliciteerd, en veel kilometers toegewenst

Nee dit is (helaas misschien) geen Corbin zadel maar het zadel van het nieuwe model GTR1000 (ik geloof van '97 deze).

Heb vandaag al even lekker gereden; ik ben niet zo'n speedfreak maar gaf toch lekker gevoel om bij Gorredijk op de A7 te kunnen invoegen en dan al een "bijna rijbewijs-kwijt" gangetje te hebben :)

Nee dit is (helaas misschien) geen Corbin zadel maar het zadel van het nieuwe model GTR1000 (ik geloof van '97 deze).

Heb vandaag al even lekker gereden; ik ben niet zo'n speedfreak maar gaf toch lekker gevoel om bij Gorredijk op de A7 te kunnen invoegen en dan al een "bijna rijbewijs-kwijt" gangetje te hebben :)
hee niet te hard rijden he,zou ik ook nooit doen O-)

Ja die koffers zijn wel aan een kleine face-lift toe... zit er aan te denken de vlakke delen met een extreem fijne korrel waterproof schuurpapier te schuren en dan te primeren met kunststofprimer om ze daarna te spuiten ofzo....

Zitten vooral lelijke sticker-verkleuringen op en er is ooit een ***-scootertje (met helmloze pukkelkop erop) tussen de linker koffer en het achterwiel geknald...

Is allemaal heel mooi gerepareerd verders gelukkig...

He Fietsie, mooie fiets.
-----------------------
Heb vandaag al even lekker gereden; ik ben niet zo'n speedfreak maar gaf toch lekker gevoel om bij Gorredijk op de A7 te kunnen invoegen en dan al een "bijna rijbewijs-kwijt" gangetje te hebben
------------------

Veel plezier met je nieuwe aanwinst !! :)
Geloof me, het is geen enkel probleem om snelheden te halen met deze fiets die er voor zorgen dat je je rijbewijs lang zult moeten missen

Terug
Bovenaan Onderaan