GTR1400 snelheid met koffers

juanlugarmo

Rookie
29 okt 2014
4
0
Den Haag
Beste motor-forum gebruikers,

Ik heb jullie ervaring over de Kawasaki GTR1400 of sortgelijke motor nodig. Volgende jaar ik ben van plan om naar oost europe met de GTR te reizen.
Ik ben ook van plan hard door duitsland rijden, op sommige momenten (wanner de omstandigheden het toelaten) veel harder dan 200 KM/H, ook omdat Ik ga samen met een vriend (GSXR1000).
Mijn zorg is, is het veiligheid die snelheden rijden met alle koffers (side+top)??
BV Bedankt

MVG
Juan
full
 
Yep klopt, maar dat staat volgens mij op alle koffers, ook al worden ze fabriek af geleverd.
Denk op zeker spelen door de fabrikant.
Mijn voyager (ala goldwing) die 180 kan heeft in de koffers staan max 110, koffers zijn niet bedoeld om er af te halen en vast onderdeel van de motor en deze beperking.........
 
Bedankt CBFOX :-)
250 Km/h op de teller met alle 3 koffers?
Ik heb vandaag net gelezen binnen de topkoffer max 130 km/h :?
MVG

Zonder topkoffer. Met topkoffer wel 200+ gereden.

Maar heel lang houdt je dot soort snelheden toch niet vol. Als je een 15-30 min continue 160km/h kan rijden, heb je al geluk. Ik heb in Duitsland nog nooit langer dan een half uur 160km/h + kunnen rijden. Zowel overdag als 's nachts niet.
Als je continue 140-150km rijdt houdt je meestal al alle snelle jelles bij :] en het scheelt je een hoop benzine. Als de de extra tank pauzes er bij optelt, kan je beter onder 140km/h blijven. Dit houdt je ook veel langer vol.
Boven de 160km/h gaat je verbruik al gauw naar de 1:12, 12x20liter= 240km op een tank is 1,5 uur rijden + 20min taken, is gemiddeld 125km/h
Bij 140 km/h rijdt je 1:16, 16x20=320 km op een tank. dat is 2 uur en 18min rijden + 20min tanken = 123km/h.
Dus het maakt maar weinig uit en je komt ±80km verder op dezelfde brandstof. En je bent veel minder vermoeid.
 
Nogmaals bedankt
Jij ben gelijkt en ik denk de gixxer van mijn vriend met die snelheden niet veel langer dan 100 km met een tank kunnen rijden ;)
Ik wilde gewoon weten als de motor wordt niet instabiele met alle koffers boven 200.
mvg


Zonder topkoffer. Met topkoffer wel 200+ gereden.

Maar heel lang houdt je dot soort snelheden toch niet vol. Als je een 15-30 min continue 160km/h kan rijden, heb je al geluk. Ik heb in Duitsland nog nooit langer dan een half uur 160km/h + kunnen rijden. Zowel overdag als 's nachts niet.
Als je continue 140-150km rijdt houdt je meestal al alle snelle jelles bij :] en het scheelt je een hoop benzine. Als de de extra tank pauzes er bij optelt, kan je beter onder 140km/h blijven. Dit houdt je ook veel langer vol.
Boven de 160km/h gaat je verbruik al gauw naar de 1:12, 12x20liter= 240km op een tank is 1,5 uur rijden + 20min taken, is gemiddeld 125km/h
Bij 140 km/h rijdt je 1:16, 16x20=320 km op een tank. dat is 2 uur en 18min rijden + 20min tanken = 123km/h.
Dus het maakt maar weinig uit en je komt ±80km verder op dezelfde brandstof. En je bent veel minder vermoeid.
 
:) bedankt


Yep klopt, maar dat staat volgens mij op alle koffers, ook al worden ze fabriek af geleverd.
Denk op zeker spelen door de fabrikant.
Mijn voyager (ala goldwing) die 180 kan heeft in de koffers staan max 110, koffers zijn niet bedoeld om er af te halen en vast onderdeel van de motor en deze beperking.........
 
Terug
Bovenaan Onderaan