#gts1000

Ik vind ze echt mooi van lelijkheid, en zo typisch GTS.
 
Ff oma eruit....

FZR1000 blok staat op de werkbank en ik ga eerst de basis afstelling in kaart brengen:
Lob centers bepalen.
Verbranding ruimte opmeten

Dan kan ik met de nieuwe compressie verhouding die ik voor de turbo opzet wíl terug rekenen wat de spacer dikte onder de cylinders moet worden. Hierna de nokkenas tandwielen verstelbaar maken om weer op de originele lob centers te kunnen komen mocht de spacer de timing in de war schoppen.

Ps.....bewerkte inlaat kanalen....wat gaan we nog tegenkomen binnen in het blok.......... :X of. *O*

Waarom niet gewoon bedenken welke compressieverhouding je wil en gesmede turbozuigers erin zetten waarmee je die compressie bereikt, in plaats van de kloten met spacers en zuigers die ongeschikt zijn?
 
Klote is altijd leuk.....hahaha, maar je heb gelijk.

Dit is zowieso een blok waar ik geen probleem mee heb als ik hem opblaas. Eerst maar eens ervaring opbouwen met milde tuning, voordat ik geld ga uitgeven aan kwaliteit spul en dit dan kapot maak door onkunde.
 
Tijd voor een update:
Zolder is af (slaapkamer, 2ebadkamer en washok), de beide kids hebben ieder een nieuwe kamer en de hobby vw t3 is er ook weer klaar voor, dusssss.....tijd voor de GTS

FZR Blok opgebouwd met spacer en weer in het frame gehangen.
full
 
Volgende stap is het achterwiel in de brug uitlijnen, dan de ketting lijn en dan pas de complete vering....
 
....en anders weet ik een goed adresje die alles kan brouwen wat betreft stalen velg......
 
Hee dusss

Wist niet eens dat er 17 inch staal bestond heb wel een tijdje lopen zoeken naar iets breder ik heb zelf 16 inch -7 half j van een Audi A6 onder mijn T3 busje .

weliswaar Nog niet breed genoeg kan er altijd nog een stukje bij zetten tzt als die dit jaar nog gaat lopen ?? hoe breed zijn die van jouw dan eigenlijk ?

Al met al word het al een beetje topic vervuiling . :N _O-
 
Laatst bewerkt:
@lastrafo:
Tis wel leuke vervuiling... ;) ..
Voorwielen zijn standaard qua afmetingen, die ik even vergeten ben.
Achter zijn ze drie cm verbreed
full
 
Goed om te weten :Y het ziet er erg goed uit die wielen achter :t ook maar doen .

zal 3 foto plaatsen waar ik nu mee bezig ben O-) de reden dat ik even niet aan de motor toekom

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan