GTScheffers#10

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo maar eens ff aflassen , daarna weer slijpen en schuren schuren schuren zodat het er weer als één geheel uit ziet :9~ [afbeelding]

Nu pas zie ik de omgebogen drijfstang als stuur houder.
FAN-TAS-TISCH!!

Ik vind het hele project verheffend, ik heb alleen niet genoeg tijd om 99 pagina's door te spitten om alle details te bewonderen.
 
Nu pas zie ik de omgebogen drijfstang als stuur houder.
FAN-TAS-TISCH!!

Ik vind het hele project verheffend, ik heb alleen niet genoeg tijd om 99 pagina's door te spitten om alle details te bewonderen.

in die 99 pagina's heeft deze motor ook al heel veel identiteiten gehad en stuk voor stuk waren ze super. wat roel maakt zijn kunstwerken waar andere mensen niet aan denken. his brain is wired differently and we love it ;)
 
nieuw hersenspinsel vandaag, het kleimodel wordt een aluminium deel, met een aantal doelen:
- airscoop voor radiateur/carburateurs
- KVS reservoir
- verlengiing van de tank (optisch) voor meer uniformiteit in het design aan de linkerkant van de fiets.. dit deel moet gelijk komen liggen met de tank.. net als het kleine framdeeltje in het midden van het omega-framedeel. rechts blijft de tank lekker grof open
full
 
zo, het lastigste gedeelte zit er aan.. wil de contour rondom de carbs en het blok nog wat gaan aanpassen, maar dat is voor vanavond
full
 
Hallo`` waar zijn we mee bezig ? Ik hoop voor je vriendin dat je op dat vlak niet zo wispelturig bent .. Kan ze wel gek worden ..hahaha ... ;)
 
Laatst bewerkt:
zoiets moet dat dus straks komen zitten.. KVS reservoirtje... is weer eens wat anders als een ikea-thermos of redbull blikkie ;)
full
 
Goed idee!
Nu aan de andere kant een thermos reservoir voor koffie en in het kontje een ruimte voor whiskey en je kunt alle wintertreffens af!
:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan